Anita Dujić nosi prve proljetne haljine s hrvatskim potpisom

Anita Dujić na modnim razglednicama slavi ljepotu dalmatinskih gradova i hrvatske mode

Dovoljan je samo jedan pogled na ove divne fotografije obasjane suncem nastale prije nekoliko dana u Dubrovniku i Trogiru da se odmah zaželimo pravog proljeća, lepršavih haljina, ugodnih večeri i druženja. Svi oni mjeseci provedeni u trenirkama i pred TV-om će biti lakše zaboravljeni uz nove ženstvene, efektne modele koje je isprobala i prošetala Anita Dujić Broadfoot.
Bivši model, a sada uspješna set dizajnerica i dizajnerica nakita za svoj brend “Juno”, Anita Dujić Broadfoot nas ovim stajlinzima na najljepši način uvodi u toliko iščekivano proljeće. Za nedavnog puta po južnoj Dalmaciji je ne samo uživala u ljepoti dalmatinskih gradova trenutačno lišenih turista, već i u novim modelima iz Aldukove aktualne kolekcije “Summer of `21”.
“Jedva sam dočekala trenirke i ne lijepu trenutnu situaciju zamijeniti štiklama, haljinama i ljepšim temama. Mislim da nam je svima to nedostajalo i da jedva čekamo uskočiti u svečanije oprave, a veseli me što upravo hrvatski dizajneri i dalje strastveno i vrijedno stvaraju te se i na taj kreativan način odupiru trenutnom stanju. Novi modeli iz Aldukove kolekciju su me oduševili jer uz očekivano elegantne modele za posebne prilike, posebno su me iznenadili lepršavi modeli s uzorkom točkica. I dalje jako moderno i glam, ali s dozom zaigranosti. Baš sam uživala snimati ove fotografije, a od kratke haljine s točkicama i pojasom se nisam mogla odvojiti tako da je to postao moj prvi model haljine koji sam kupila u jako dugo vremena” izjavila je Anita.
Alduk je nedavno predstavio modnu kampanju koja prati novu kolekciju za proljetno/ljetnu sezonu, a kolekcija ima preko 40 novih modela kombinezona, haljina i tunika. Svježina i tempo kojom dizajner stvara usprkos otežanoj svakodnevici i velikim promjenama unutar modnog sistema, ulijeva optimizam i u nas koji jedva čekamo uskočiti u neku udobnu haljinu, otići na proslavu ili event i pošteno se zabaviti. Nekada smo ovakve stvari uzimali zdravo za gotovo, a sad ih jedva očekujemo.
“Primijetim jaku želju klijentica za promjenom ovog stanja, za kupnju nekog posebnog modela haljine, odlaska na proslavu i stvaranja nekih ljepših uspomena. Reakcije na novu kolekciju su izvrsne te vjerujem da je činjenica što nismo išli trenutnim modnim tendencijama prema jednostavnijim modelima odjeće bila ispravna jer ljudima nedostaje ljepote i uživanja. Jedan segment tih osjećaja pruža i moda, a moje kolege i ja se iz sezone u sezonu trudimo predstaviti nešto novo i iznenaditi” dodao je Ivan koji će uskoro predstaviti i lookbook svih modela nove kolekcije. Veselimo se projektima ovog dizajnera i njegovog brenda koje svakodnevno pratimo i na službenim kanalima kao što su web stranica alduk.hr i Instagram profil alduk_official.
FotoPR
ModaHail or failAnita Dujić nosi prve proljetne haljine s hrvatskim potpisom

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram