Povodom dana planeta Zemlje: Fjällräven – brend koji najviše brine za održivost

Danas se obilježava dan planeta zemlje, no na zemlju moramo misliti svaki dan u godini kako bismo mogli uživati u njezinim netaknutim ljepotama i čistoj prirodi. Brojni brendovi i kompanije stavili su održivost visoko u hijerarhiji prioriteta svojeg poslovanja.

Fjällräven spada među globalne lidere u modnoj industriji po pitanju održivosti, pa ne čudi da ga je Sustainable Brand Index™, najveća europska studija o održivosti, drugu godinu zaredom ocijenio brendom koji najviše brine o održivosti u Švedskoj, i to u kategoriji „Odjeća i moda – brend“. Fjällräven je tako ponovio uspjeh iz 2020. godine, dok je sestrinski brend Naturkompaniet isto priznanje dobio u industriji “Odjeća i moda – trgovine”. Oboje su dio grupe Fenix ​​Outdoor.

Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u Fjällrävenu, izrazila je zadovoljstvo što ljudi i dalje prepoznaju napore brenda: „Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo“.

S željom da ostane lider po pitanju održivosti među outdoors brendovima, Fjällräven proizvodi izdržljivu, funkcionalnu i bezvremensku opremu koja potiče ljude da više vremena provode u prirodi. To je okosnica pristupa brenda razvoju proizvoda, uključujući istraživanje, dizajn i proizvodnju.

Primjerice, Fjällräven daje prednost upotrebi recikliranih, organskih i obnovljivih materijala. Od 2015. svi proizvodi koriste metode impregnacije bez fluorougljika, a tkanina G-1000 – osnovna  tkanina brenda –  izrađena je od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Dobrobit životinja i društvena odgovornost također su u prvom planu aktivnosti brenda koji je prepoznat kao lider po pitanju održivosti i zbog sveobuhvatnog, etičnog i transparentnog pristupa proizvodnji vune.

Nova linija hlača iz serije proizvoda Abisko, Keb i Vidda izrađene su upravo od Eco G-1000 tkanine. Njihova elastičnost i prilagodljivost pogoduje lakom kretanju i brzoj prilagodbi na uvjete u prirodi. Prozračne i praktične, savršene su za boravak u prirodi tijekom proljeća i ljeta. Bilo da trebate dodatna pojačanja na koljenima, ili patentne otvarače kojima brzo i jednostavno možete od dugih hlača napraviti kratke, moći ćete među ovim proizvodima naći svoje savršene hlače za treking. Ostale proizvode iz serija Abisko, Keb i Vidda (ali i kompletan Fjällrävenov asortiman) možete pronaći na web stranici www.fjallraven.com.

Vidimo se u prirodi!

FotoPR
LifestylePovodom dana planeta Zemlje: Fjällräven - brend koji najviše brine za održivost

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj