Povodom dana planeta Zemlje: Fjällräven – brend koji najviše brine za održivost

Danas se obilježava dan planeta zemlje, no na zemlju moramo misliti svaki dan u godini kako bismo mogli uživati u njezinim netaknutim ljepotama i čistoj prirodi. Brojni brendovi i kompanije stavili su održivost visoko u hijerarhiji prioriteta svojeg poslovanja.

Fjällräven spada među globalne lidere u modnoj industriji po pitanju održivosti, pa ne čudi da ga je Sustainable Brand Index™, najveća europska studija o održivosti, drugu godinu zaredom ocijenio brendom koji najviše brine o održivosti u Švedskoj, i to u kategoriji „Odjeća i moda – brend“. Fjällräven je tako ponovio uspjeh iz 2020. godine, dok je sestrinski brend Naturkompaniet isto priznanje dobio u industriji “Odjeća i moda – trgovine”. Oboje su dio grupe Fenix ​​Outdoor.

Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u Fjällrävenu, izrazila je zadovoljstvo što ljudi i dalje prepoznaju napore brenda: „Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo“.

S željom da ostane lider po pitanju održivosti među outdoors brendovima, Fjällräven proizvodi izdržljivu, funkcionalnu i bezvremensku opremu koja potiče ljude da više vremena provode u prirodi. To je okosnica pristupa brenda razvoju proizvoda, uključujući istraživanje, dizajn i proizvodnju.

Primjerice, Fjällräven daje prednost upotrebi recikliranih, organskih i obnovljivih materijala. Od 2015. svi proizvodi koriste metode impregnacije bez fluorougljika, a tkanina G-1000 – osnovna  tkanina brenda –  izrađena je od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Dobrobit životinja i društvena odgovornost također su u prvom planu aktivnosti brenda koji je prepoznat kao lider po pitanju održivosti i zbog sveobuhvatnog, etičnog i transparentnog pristupa proizvodnji vune.

Nova linija hlača iz serije proizvoda Abisko, Keb i Vidda izrađene su upravo od Eco G-1000 tkanine. Njihova elastičnost i prilagodljivost pogoduje lakom kretanju i brzoj prilagodbi na uvjete u prirodi. Prozračne i praktične, savršene su za boravak u prirodi tijekom proljeća i ljeta. Bilo da trebate dodatna pojačanja na koljenima, ili patentne otvarače kojima brzo i jednostavno možete od dugih hlača napraviti kratke, moći ćete među ovim proizvodima naći svoje savršene hlače za treking. Ostale proizvode iz serija Abisko, Keb i Vidda (ali i kompletan Fjällrävenov asortiman) možete pronaći na web stranici www.fjallraven.com.

Vidimo se u prirodi!

FotoPR
LifestylePovodom dana planeta Zemlje: Fjällräven - brend koji najviše brine za održivost

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram