Krenulo je doba dirljivih božićnih reklama. Disney je objavio prvu

"The Stepdad" je prva ovogodišnja Disneyjeva božićna reklama koja će vas zasigurno dirnuti do suza.

Iako nam se čini da smo tek nedavno zakoračili u pravu jesen, ako je suditi prema niskim temperaturama i ponudi blagdanskih dekoracija u dućanima – božićna groznica je pred vratima! A s njom osim medenjaka na stolovima, mirisa kuhanog vina i kićenja interijera lampicama dolazi i do pojavljivanja prvih sentimentalnih božićnih reklama. Osim onih Coca-Colinih, koje uvijek privuku jako puno pažnje, popularne su i one slavnog studija animacije Disney.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli the dream factory (@thedreamfactoryears)

Blagdani bez božićnih reklama unazad nekoliko godina postali su apsolutno nezamislivi, pa se tako brojni brendovi trude što bolje uklopiti svoj proizvod kroz nerijetko dirljivu božićnu priču. Riječ je o kreativnim reklamama, nabijenima emocijama, a koje nerijetko natjeraju i suze na oči. Upravo takvu reklamu je nedavno izbacio i Disney, a zove se „The Stepdad“, odnosno na hrvatskom – “Očuh”. Osim slatke, dirljive božićne priče o obiteljskoj slozi, mnogi su ovu trominutnu reklamu/filmić pohvalili zbog toga što se odmakla od stereotipnog idealističkog prikaza obitelji.

Fokus je ovdje tako stavljen na sve one izazove kroz koje novi partner prolazi u izgradnji odnosa s djecom svoje partnerice. Put do dječjeg srca, pogotovo ako je ono ranjeno odlaskom biološkog roditelja, prepun je spoticanja, no čisto srce uvijek na kraju prepozna dobru namjeru i trud. O čemu se točno radi otkrijte u videu u nastavku. Osim što će vam od njega postati toplo oko srca, svakako će vas podsjetiti i na neke omiljene Disney animirane klasike – koje bismo baš uoči blagdana mogli početi ponovno gledati za vrijeme cozy večeri pod dekicom.

LifestyleKulturaKrenulo je doba dirljivih božićnih reklama. Disney je objavio prvu

Nova kolekcija donjeg rublja brenda SKINY donosi čarobnu igru boja i senzualnosti

Lijepo donje rublje ima moć. Pruža nam osjećaj posebnosti, zavodljivosti i privlačnosti. Ono nije samo komad tkanine, to je i osjećaj samopouzdanja i senzualnosti...

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

Nikolina i Sonja obožavaju odvažne okvire naočala

Naše oči su naš prozor u svijet. Omogućuju nam da istražujemo, čitamo, vozimo, obavljamo poslove i sudjelujemo u mnogim drugim svakodnevnim aktivnostima. No, često zaboravljamo...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram