Najpoznatije hrvatske influencerice otkrile zašto su koristile clickbait

‘Budi zdrava’ dugogodišnji je projekt Avona i udruge SVE za NJU! kako bi u cijeloj Hrvatskoj što veći broj žena podsjetili na važnost samopregleda dojki u prevenciji protiv raka dojke.

Avonova ovogodišnja kampanja #minutazasebe dio je iste borbe i konstantne podrške, te roza listopad završava donacijom 100.000kn udruzi SVE za NJU! za rad Centra za psihološku pomoć oboljelima i njihovim obiteljima te održavanje Avon soba u Centru koje omogućavaju besplatan boravak svima kojima je potrebna zdravstvena pomoć u Zagrebu.

Upravo je važnost samopregleda tema ovogodišnje donacijske kampanje #minutazasebe i suradnje Avona i udruge SVE za NJU! Privlačna snaga clickbait naslova koji su često meta negativnih komentara, ali ipak najčešće klikani i pregledavani na webu, ovaj se put iskoristila u plemenite svrhe, za kampanju buđenja svijesti o važnosti samopregleda i borbe protiv raka dojke.

Ambasadorice cijele priče Andrea Andrassy, Ella Dvornik, Lucija Lugomer i Iva Šulentić spremno su se odazvale pozivu te smo im zahvalni i na vremenu i na doniranju u kampanji. Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije – poruku koju je svaka od naših ambasadorica ispričala na svoj način.

Poruka je jednostavna: uzmi minutu za sebe i redovno jednom mjesečno obavi samopregled dojki!

Zahvaljujemo svakoj korisnici koja kupnjom proizvoda s roza vrpcom u Avon katalogu postaje dio naše humanitarne pomoći i omogućuje ovakvu pomoć i vraćanje podrške lokalnoj zajednici. Zajedno, u borbi protoiv raka dojke.

CelebuzzEventiNajpoznatije hrvatske influencerice otkrile zašto su koristile clickbait

Facebook

99,687FanovaLajkaj