Bol, strah, panika, negativnost, neizvjesnost, ljutnja, tuga, osamljenost, neprihvaćanje, sram… Već samo izgovaranje ovih riječi je teško i izaziva otpor. Sve su to emocije koje se vezuju uz rak dojke, emocije koje proživljavaju oboljeli, ali i ljudi koji ih okružuju. Humanitarnim kuglanjem u Bowling centru u Importanne Galeriji, osobe iz javnog života u srijedu su ih sve razbili, barem simbolički. Zakotrljavši kuglu pozitive, Mario Petreković, Robert Kurbaša, Dubravko Šimenc, Martina Matušin, Ana Maras Harmander, Marijana Perinić, Vedran Mlikota, braća Soulfingers, Olja Vori, Stjepan Božić, Robert Zuber, Alen Abramović, Jelena Lešić, Mirna Medaković Stepinac, Anja Alavanja, Ana Vilenica, Paula Čatipović i Nina Martina Korbar poručili su ženama i muškarcima oboljelima od raka dojke kako nisu sami.
Listopad je mjesec posvećen osvješćivanju borbe protiv raka dojke, ružičasti mjesec koji na aktivan i sportski način, šestu godinu zaredom, otvara tvrtka Salvus sa svojim brendom Solgar kroz humanitarnu akciju pružajući potporu udruzi Europa Donna Hrvatska u kupnji aparata za intraoperativno zračenje. Vodeći svjetski proizvođač dodataka prehrani će, kao i dosad, tijekom listopada svoj proizvod Skin, Nails and Hair prodavati u ljekarnama diljem Hrvatske, a 10 kuna od svake prodane bočice donirat će udruzi Europa Donna Hrvatska, čija je predsjednica doc. dr. sc. Vesna Ramljak istaknula važnost pozitivnog stava oboljelih, ali i okoline u borbi s tom opakom bolesti.
“Akcijama poput ove, s našim partnerima, pokušavamo naglasiti koliko je važno biti pozitivan i brinuti se o zdravlju prije nego što se pojavi bolest. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, 2016. godine od raka dojke oboljelo je 2735 osoba, a 2017. njih 853 je preminulo. U odnosu na protekle godine, broj onih koji su izgubili bitku s bolesti pada, što nas ohrabruje i motivira da nastavimo isticati kako prevencija doista spašava život”, izjavila je doc. dr. sc. Vesna Ramljak i dodala kako je sretna što će ih tvrtka Solgar i ove godine podržati.
Šestu godinu zaredom, Solgar je ponosan partner udruzi Europa Donna Hrvatska u plemenitom cilju kupnje aparata za intraoperativno zračenje. Svake godine stavlja se naglasak na aktivnost, zdrav život i preventivu.
“Ove godine odabrali smo sport u kojem se kuglom obaraju čunjevi. Kugla u našim rukama je pozitiva, dobra energija, suradnja, optimizam, dok čunjevi simboliziraju negativne nuspojave bolesti, koje kuglanjem rušimo. Nadam se da će i građani s nama zakotrljati dobro i kupnjom Skin, Nails and Hair proizvoda donirati Europi Donni 10 kuna”, rekla je Svjetlana Benčić Colarić, brend managerica Solgara.
Ovim humanitarnim kuglanjem Europa Donna i Solgar najavili su mjesec borbe protiv raka dojke te ujedno pozvali građane da im se pridruže u obilježavanju Dana ružičaste vrpce, u subotu, 5. 10. 2019., na Cvjetnom trgu u Zagrebu.