Izaberite ovu verziju doručka umjesto peciva iz pekare ili sendviča i jamčimo vam da ćete se osjećati poletnije!

Vjerojatno već znate da su zobene pahuljice jedna od najzdravijih stvari koju možete konzumirati za doručak. Najveća prednost zobi koja je žitarica cjelovitog zrna je to što sadrži veliku količinu vlakana, a to odlično za probavu, osim toga, drži vas sitima zbog toga što vlakna usporavaju probavu ugljikohidrata – smanjuju razinu šećera u krvi pa ne dolazi do osjećaja gladi. Isto tako, sadrži niski postotak masnoće i utječe na snižavanje kolesterola, a po količini proteina (bjelančevina) zob je najhranjivija žitarica.

  Jednostavan i zdrav sladoled od malina, pistacija i grčkog jogurta

Za zdravi doručak koji je pravi energetski boom treba vam par stvari:

  • 1 zrela banana
  • 2 žličice chia sjemenki
  • prstohvat cimeta
  • 5 žlica zobenih pahuljica
  • 250 ml mlijeka (bolja opcija je mlijeko od badema), možete i pomiješati pola mlijeko-pola voda
  • orašasti plodovi (kikiriki, bademi, lješnjak, ili čak i čips od kokosa…)
  • žlica maslaca od kikirikija ili badema

Priprema:

Večer prije zgnječite bananu, umiješajte chia sjemenke, zob, cimet mlijeko/vodu. Pokrijte i ostavite smjesu preko noći da se natopi.

Ujutro ubacite smjesu u posudu i zagrijte na pećnici do vrijenja, potom smanjite vatru i lagano miješajte dok se smjesa ne stisne do željene gustoće.

  Savršena ljetna ideja za sve vrste voća (vaši gosti će je obožavati!)

Prebacite zobenu kašu u posudu, umiješajte maslac od kikirikija i pospite orašastim plodovima.

ohsheglows.com