JOLIE BOX VOL. 2 i limitirano tiskano izdanje: Ovo su žene s kojima smo razgovarale o poduzetništvu!

Intervjui su objavljeni u sklopu projekta Jolie Atelier i lansiranja drugog Jolie Boxa te limitiranog tiskanog izdanja koji je u fokus stavio ženske poduzetničke priče. Uskoro ćemo ih objaviti u online verziji.

Poduzetništvo nije samo posao – to je način razmišljanja i mindset, disciplina, umrežavanje s ljudima sličnih interesa i neprestani rast, hrabrost, ali i vjera u vlastite sposobnosti i viziju da možemo postići nešto ‘više’. Kako god mi to ‘više’ definirali.

U razgovorima s poduzetnicama koje nas okružuju i inspiriraju uvijek možemo pronaći onu jednu misao koja će u nama samima potaknuti točno onu emociju koja nam je u tom trenutku potrebna – rečenicu koju ćemo čuti ili pročitati u pravo vrijeme.

 

Upravo je to najveća vrijednost razmjene iskustva i lekcija kojima nas poduzetništvo uči:

ostati ustrajna, hrabra, ali i osvijestiti da nijedna od nas u tom procesu nije sama, ma koliko  god nam se činilo da nas nitko ne razumije.

 

Svaka od nas stvara vlastitu definiciju poduzetništva, koji ima razne puteve, no ono što je svima zajedničko je da rezultati ne dolaze preko noći već su plodovi truda, posvećenosti i neprestanog ulaganja u sebe, kako znanja i vještina, tako i emocija.

Također, poduzetništvo nikad nije bilo bliže svima onima koji se žele odvažiti na put prema ostvarivanju snova. Stoga lekcija koju možemo naučiti i primijeniti je da je rizik samo još jedan korak naprijed, uz koji dolazi i pokoji unatrag. Ipak, svaki nas vodi bliže cilju te na kraju – sretnom,  slobodnom, ispunjenom životu sa svrhom, da si možemo reći da smo pokušali – i da je vrijedilo.

Više o Jolie Boxu Vol. 2 pronađite ovdje.

Više o proizvodima koji se nalaze u drugom Jolie Boxu pronađite ovdje.

Glavni dio ovog projekta predstavlja 10 žena koje su nas svojim poslovnim putevima i potezima inspirale te koje svojim djelovanjem prelaze okvire svoje okoline. Njihove riječi nalaze se u tiskanom izdanju koji je lansiran u limitiranom broju primjerka, ali uskoro ćete ih pročitati i na online stranicama Joliea.

Rene Krasnić Velicki

Rene Krasnić Velicki odrasla je u obitelji zlatara, no njezin poslovni put započeo je u potpuno drugom smjeru – u londonskoj investicijskoj banci. Ipak, ljubav prema zlatarstvu i dizajnu nakita odvela ju je natrag u rodni Osijek, gdje je unutar obiteljske zlatarnice pokrenula vlastiti brend Karat Jewelry.

 

“Poduzetništvo nije sprint, nego dugotrajna igra u kojoj presudi otpornost. Uspješne ljude više ne doživljavam kao polubožanstva koja ne doživljavaju stres, već kao iznimne ljude visoke discipline koji su naučili prihvatiti stres kao sastavni dio posla i života.“

 

Ema Luketin

Zakoračiti u poduzetništvo bez prethodnog iskustva uvijek je izazov, a još veći kada se radi o beauty industriji, gdje su očekivanja visoka, a konkurencija snažna. Pokretanjem Ema’s Beauty Concepta napravila je iskorak iz digitalnog svijeta u poduzetništvo, dokazujući da mladost može biti prednost kada se spoje hrabrost, svježina ideja i upornost.

 

“U početku sam htjela sve sama, ali brzo sam shvatila da je ključ uspjeha imati ljude kojima vjeruješ i koji znaju svoj posao.“

 

Jana Dužanec

Jana Dužanec nije samo osnivačica uspješnog brenda Jana Nails, već i žena koja je svoju strast prema nail artu pretvorila u međunarodno prepoznatljiv biznis. Brend je prisutan u 25 zemalja s tisućama proizvoda i stalnim inovacijama koje pomiču granice beauty industrije. Uz Jana Nails, razvila je i JN Beauty, liniju dekorativne kozmetike koja odražava njezin perfekcionizam i želju za kvalitetom u svakom segmentu beauty svijeta.

 

“Posao je važan, ali balans i uživanje u malim trenucima također čine život ljepšim. Kada osjetiš potrebu za odmorom uzmi ga, jer svijet i posao neće propasti zbog nekoliko dana odmora ili čak samo sat vremena posvećenog sebi.“

 

Josipa Maras

Josipa Maras, osnivačica Studija, prve hrvatske tvornice tapeta, stvorila je brend koji je pomaknuo granice zidnih dekoracija i postao prepoznatljiv po unikatnim muralima i umjetničkim rješenjima za interijere. Njezini radovi nisu samo dekoracija – oni pričaju priču, stvaraju atmosferu i mijenjaju način na koji doživljavamo prostor.

 

“Svaku, i najmanju grešku, poduzetništvo mi je stavilo pred oči i pošteno istrljalo, ali je i svaki prekomjerni trud, rad i neprospavanu noć stostruko nagradilo.“

 

Lana Bašić

U Tulip Studiu cvijeće nije samo ukras, već priča ispričana bojama, mirisima i pažljivo biranim oblicima. Lana Bašić od samog početka imala je viziju stvaranja nečega većeg od klasične cvjećarnice – mjesta gdje se estetika, emocija i funkcionalnost susreću u svakom aranžmanu.

 

“Kada se suočim s neuspjehom, pokušam se fokusirati na manje ciljeve koji vode prema mom većem cilju. Postavljanjem manjih, dostižnih ciljeva lakše pratim svoj napredak koji je konstantan i na taj način osjećam zadovoljstvo u svakom malom uspjehu.“

 

Ana Rotim

Ana Rotim ime je koje se danas povezuje s vrhunskom organizacijom događanja, vizijom koja pomiče granice i nevjerojatnom energijom koja stoji iza projekata poput WOLF konferencije. No, njezin poduzetnički put nije bio jednostavan – iza svakog uspješnog eventa, svakog realiziranog koncepta i svake ispunjene dvorane stoje izazovi, nepredviđene situacije i odluke donesene u hodu.

 

“Najveća prednost poduzetništva je sloboda. Ne mislim u smislu rasporeda, nego sloboda da kreiram nešto svoje, da odlučujem, da stvaram prilike za sebe i druge. Poduzetništvo mi je omogućilo da živim po svojim pravilima.“

 

Anamarija Brkić

Anamarija Brkić ime je koje se već godinama povezuje s bezvremenskim dizajnom i promišljenim pristupom modi. Kao osnivačica i kreativna snaga iza brenda A’MARIE, izgradila je prepoznatljiv identitet na domaćoj modnoj sceni, a osim kreativnosti, njezin put obilježila je poduzetnička vizija i razumijevanje tržišta.

 

“Poduzetništvo me naučilo mnogim vrijednim lekcijama, a jedna od najvažnijih je poštovanje prema svima i svemu. Ova spoznaja oblikovala je moj pristup poslovanju, naglašavajući važnost empatije, razumijevanja i uvažavanja svih sudionika u procesu.“

 

Jelena Skendžić Ratkajec

Pokrenuti vlastiti skincare brend i izgraditi ga do točke prepoznatljivosti u Hrvatskoj, ali i izvan njenih granica zahtijeva hrabrost, znanje i viziju. Sve to utjelovljuje Jelena Skendžić Ratkajec, osnivačica brendova Skintegra i Skinlick, čija je priča dokaz da uspjeh ne dolazi slučajno.

 

“Svaka poslovna prepreka testira tvoju sposobnost prilagodbe, komunikacije i donošenja odluka pod pritiskom. Ako se ne razvijaš, osobno i profesionalno, ostaješ zarobljen u istim obrascima. Napredak dolazi iz sposobnosti da realno sagledaš situacije, da učiš iz grešaka i da stalno preispituješ vlastite limite.

 

Tea Mamut

Teu Mamut često nazivaju jednom od najtalentiranijih hrvatskih slastičarki, no iza njezine priče ne stoji samo talent, već godine predanog rada, usavršavanja i hrabrih odluka. Tein prepoznatljiv stil, kombinacija vrhunske tehnike i kreativne slobode, došao je do izražaja kroz O’š kolač, slastičarnicu koju je otvorila u Splitu, a potom je proširila svoje poslovanje kroz konzultantsku firmu specijaliziranu za edukaciju i razvoj slastičarskih timova.

 

“Oporavak od burnouta je trajao poprilično dugo – htjela sam dići ruke od svega. Najteže mi se bilo natjerati doći na posao i staviti osmijeh na lice, a da nitko ništa ne primijeti, koji put bi mi to uspjelo, a koji put i ne. Čovjek treba postaviti jasne granice i shvatiti da je odmor isto jedna od obaveza na listi koja se mora odraditi.“

 

Mirta Milek

Mirta Milek godinama uspješno upravlja dinamičnim svijetom odnosa s javnošću, gradeći dugoročne odnose s klijentima, medijima i partnerima. Kao vlasnica agencije Komm!, svakodnevno balansira između kreativnosti i strateškog promišljanja, rješavajući izazove koji dolaze s brzim tempom ove industrije.

 

“Kao poduzetnik, imate veliku slobodu i fleksibilnost u određivanju načina na koji ćete raditi. Imate potpunu kontrolu nad poslovanjem. Imate potencijal zaraditi mnogo novca. Možete slijediti svoju strast. Kad su vam djeca mala možete ih u pauzama između mailova i sastanaka, grliti i maziti.“

 

Hvala našim klijentima i partnerima na podršci: Skintegra, Skinlick, Nikel, Kallos, Beauty Garden,JN Beauty,Vichy, JN Medical Group, Schwarzkopf Taft, Schwarzkopf Gliss, Kiehl’s, Avène, Remescar, Femmenessence, Ghetaldus, lunilou, Lancôme.

Hvala svim ženama  s kojima smo razgovarali, ali i ženama koje su podržale lansiranje Boxa i koje nas također svojim djelovanjem svakodnevno inspiriraju.

Zahvala Stanislavu Kostiću za dizajn i grafičko oblikovanje kutije i tiska. Marku Greguriću za fotografije i video materijale.

Hvala Gradskom muzeju Virovitica za ustupljen prostor i strpljenje, našem modelu – glumici Sari Lustig, hvala na zaraznoj energiji.

Posebna zahvala za frizuru i šminku ide Frizerskom salonu Diva iz Virovitice te Fashion&Friends na posudbi Guess odijela.

Jolie AtelierJOLIE BOX VOL. 2 i limitirano tiskano izdanje: Ovo su žene s...

KLISAB i njihovi mornari prodefilirali pistom Bipa FASHION.HR-a

Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu posjetitelje je odvela na morsku plovidbu. Inspirirani mornarima, turistima i kapetanima, modni dvojac KLISAB predstavio je svoju kolekciju...

Facebook

100,860FanovaLajkaj