U robnu kuću IKEA stiže jedna od najiščekivanijih kolekcija koju potpisuje Virgil Abloh

Od početka studenoga u robnoj kući IKEA Zagreb bit će dostupna jedna od najiščekivanijih kolekcija, MARKERAD, koju potpisuje Virgil Abloh, umjetnički direktor muške linije Luis Vuittona. Osnivač modnog brenda Off-White, arhitekt, DJ i producent, Virgil Abloh jedan je od najcjenjenijih ljudi u svijetu mode danas, a nedavno se našao i na listi stotinu najutjecajnijih ljudi koju ju sastavilo uredništvo magazina Time.

Sam MARKERAD (švedski izraz za “markirano”) ograničena je kolekcija namještaja i detalja za dom, no puno je više od same zbirke najosnovnijih predmeta za sjedenje, spavanje, rad i spremanje stvari. Točnije, MARKERAD je kolekcija koja svakodnevne predmete promeće u ikone dizajna, u kojima će uživati suvremene urbane generacije bez obzira na veličinu svojih životnih prostora, a pritom su funkcionalnost, svestranost i nadasve promišljeni dizajn riječi koje najbolje opisuju ovu kolekciju.

“MARKERAD uzdiže obične svakodnevne predmete, koje skoro nikada niti ne zamjećujemo, na razinu dizajnerskih ikona. Dovoljno je da podmetač protiv zatvaranja vrata stavimo pod jednu nogu obične stolice – i već smo stvorili nešto neočekivano“, pojašnjava Virgil Abloh.

Kolekcija se sastoji od predmeta klasičnog minimalističkog dizajna koji su nadograđeni umjetničkim detaljima i dekonstruktivnim elementima tipičnima za Ablohov način rada, kojima je dodao malo ironije i ubrizgao humor – i to u svakodnevne predmete, od posteljine do stolica i tepiha.

Tako je jednostavan zidni sat ukrašen natpisom „TEMPORARY“ (privremeno), na torbama za kupovinu ispisano je „SCULPTURE“ (skulptura), a na tepihu zelenom poput travnjaka stoji „WET GRASS“ (mokra trava). Reinterpretacija klasične Windsor stolice u Ablohovoj izvedbi sadrži umetak protiv zatvaranja vrata, ormarići sa staklenim vratima ukrašeni su crvenom linijom poput najcrvenijeg laka za nokte, a kopija slavnog portreta Mona Lise stiže osvijetljena LED rasvjetom.

Najradikalniji predmet kolekcije je tepih u obliku predimenzioniranog IKEA računa koji, prema Ablohu, jednako lako može biti na podu ili obješen na zid – u oba scenarija istaknut će sve što IKEA simbolizira, od funkcionalnosti preko udobnosti i modernosti do mladalačke neformalnosti i otkačenosti. Abloh je cijelu kolekciju stvorio kako bi se prilagodio konceptu demokratskog dizajna koji IKEA njeguje godinama, što znači da je MARKERAD i pristupačna i moderna kolekcija.

Virgil ima fantastičnu sposobnost rada s osnovnim funkcijama i samo najnužnijim materijalima kako bi stvorio nešto sasvim novo. Svaki predmet u kolekciji MARKERAD stoga je produkt industrijskog dizajna, ali i djelo s visokom umjetničkom vrijednošću“, kaže Henrik Most, kreativni voditelj kolekcije.

S obzirom na veliko zanimanje za kolekciju, i novinara i javnosti, još od kada je 2017. najavljena, kolekcija MARKERAD bit će dostupna 2. i 3. studenog u robnoj kući IKEA Zagreb samo za članove IKEA Family programa vjernosti, a od 4. studenog svim kupcima u robnoj kući i u IKEA web-trgovini. Kupnja će biti ograničena na najviše četiri predmeta iz kolekcije.

FotoPR
Jolie domJolie biraU robnu kuću IKEA stiže jedna od najiščekivanijih kolekcija koju potpisuje Virgil...

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj