Andrea Tintor, naša kolumnistica pokrenula je vlastitu online platformu fokusiranu na marketing i popularnu kulturu

Saznajte što sve možete naučiti iz popularne kulture

Kada je prije tri godine Andrea Tintor počela pisati tjedne kolumne nismo previše razmišljali koliko će dugo trajati ta “veza”. Svakom novom kolumnom tada mlada novinarka, a danas konzultantica za brending i digitalne komunikacije davala nam je do znanja da je želimo zadržati i čitati što dulje.

Britkog jezika, oštrog uma, uvijek uz snažne argumente, polako je širila svoju publiku i pokazala da ova generacija žena planira živjeti beskompromisno i autentično, što u Hrvatskoj, priznat ćete, nije uvijek jednostavno.

Upravo u ovom vremenu u kojem nas je izolacija zatvorila u naša četiri zida, Andrea je odlučila pokrenuti vlastitu platfomu na kojoj svojim čitateljima i svim entuzijastima popularne kulture pruža uvid u behind the scenes showbusiness industrije, marketinga i digitalnih komunikacija.

Iako smo naviknuli na njezine tjedne kolumne u kojima se bavi fenomenima pop kulture, Andrea nam otkriva kada se rodila ljubav prema industriji zabave i čiji rad najviše voli pratiti:

„Oduvijek sam voljela gledati serije, filmove, listati debele glossy časopise i neprestano slušam glazbu, ali nemam ni glumačkih ni glazbenih talenata. Studirajući kulturalne studije otkrila sam popularnu kulturu i literaturu koja mi je proširila vidike da pop kultura može postati karijera za sve nas koji nemamo ambicije biti ispred kamere ili zabavljači. Rekla bih, idealno za introverte.

Od poslovnih uzora istaknula bih Sophiu Amoruso, ženu koja je uspjela zadržati svoj stav i izgradila posao iz nule. Odgojila sam se da cijenim apsolutno svačiji rad i trud bez obzira iz koje industrije ili žanra dolazi, posebno pratim rad umjetnika i glazbenika koji su mi generacijski bliski. Posljednje dvije sam opsjednuta radnom etikom i brendingom G-Eazyja kao predvodnika nove generacije glazbenika biznismena. Na mom radaru i playlistama su svi – od Jennifer Lopez, Harryja Stylesa, J Balvina preko Pearl Jama, Led Zeppelina do Severine.“

Andrea nam objašnjava da termini poput lifestyle poduzetnika ili entertainment poduzetništva još uvijek nisu uobičajeni u Hrvatskoj jer je industrija zabave i komunikacija drugačija nego primjerice u SAD-u, no i to se polako mijenja s mlađom generacijom poduzetnika koji život prilagođavaju poslu, a ne posao životu.

„Popularna kultura je koncept koji nosi stigmu ‘samo zabava’, dok je u stvarnosti – način života! Moramo to prihvatiti, okruženi smo ekranima i stalno konzmiramo neku vrstu sadržaja. Serije, filmovi, glazba, kazalište, reality showovi, celebrity imaju zajednički nazivnik, a to su ljudi. Glavni faktor zbog kojeg se osjećamo dobro dok gledamo ili slušamo omiljene izvođače su ljudi koji nas motiviraju da budemo produktivniji, kreativniji i uspješniji. Medijski sadržaj moramo sagledati iz druge perspektive kako bismo nešto naučili.

Moja strast je prenošenje znanja, educiranje o benefitima popularne kulture, kreiranje komunikacijskih strategija i strukturiranje procesa osobnog brendinga te online sadržaja. Upravo to je ideja iza moje stranice, ali i posla koji radi i živim – pružiti ljudima feel good komunikaciju i proširiti vidike.“

Tijekom poteklih pet godina Andrea je pisala blog, radila kao novinarka, vodila radionice o osobnom brendiranju, surađivala s poznatim medijskim kućama i regionalnim konferencijama, sudjelovala u kreiranju projekata globalno uspješnih brendova, a vjerujemo da će i novim inovativnim pristupom na svojoj platformi oko sebe okupiti zajednicu ljubitelja pop kulture.

Andreu pratite na službenoj stranici, Facebooku i Instagramu te čitajte njezine tjedne kolumne na Jolieu svaki ponedjeljak.

LifestyleAndrea Tintor, naša kolumnistica pokrenula je vlastitu online platformu fokusiranu na marketing...

Facebook

99,687FanovaLajkaj