Newsletter nas često asocira na spam poštu, ali i na inbox koji je u mnogim slučajevima prekrcan poslovnim mailovima i upitima te prodajnim newsletterima na koje smo se pretplatili jer je naš omiljeni brend imao posebnu akciju.
S vremenom i fokusiranošću različitih industrija da se okrenu personaliziranoj komunikaciji sa svojom publikom i kupcima newsletteri su se razvili u inspirativne, zabavne i motivirajuće tjedne članke koje obožavamo čitati ujutro uz prvu kavu.
Osim tjednih kolumni koje čitate ponedjeljkom, naša kolumnistica Andrea Tintor u sklopu svoje stranice pokrenula je tjedni newsletter koji nam u sandučiće stiže svakog petka. Osnovna ideja je kroz personaliziranu komunikaciju svojim čitateljicama dati detaljniji uvid u pop kulturu i showbusiness, diskutirati o kreativnosti, ali i marketinškim te komunikacijskim trendovima.
Raznolik sadržaj koji s ovim newsletterom dolazi u naš inbox obuhvaća zaista sve aktualne teme i proteže se na razna područja, od umjetnosti i kulture, feminizma, novih filmskih naslova, komentara na aktualnosti, književnih preporuka…
Andrea govori kako je ideja tjednog newslettera kreirati ultimativnu platformu za urbane djevojke i žene koje žele biti u korak s trendovima pop kulture, lifestylea i biznisa:
„Volim uštedjeti vrijeme gdje mogu, a kod personaliziranih newslettera najveća prednost je da će me uvijek čekati na mailu da ih u miru pročitam. Newsletter je produžetak moje osobne stranice s personaliziranim sadržajem u kraćoj formi. Vjerujem u dijeljenje informacija i znanja jer jedino tako možemo učiti, ali i saznati nove zanimljive informacije.“
Na Andrein newsletter pretplatite se OVDJE i ostanite u toku s događanjima najnovijim insightima iz popularne kulture i showbusinessa, komunikacijskim trendovima, case studyjima te zanimljivim marketinškim tips&tricksima kako kreirati posao i život po svojoj mjeri.