„Možda bi bilo najlakše snimiti, a oku percipirati jednostavnu modnu priču koja ne odskače od prosjeka s Alduk vjenčanicama u glavnoj ulozi, ali takvo što nam nikada nije bilo zanimljivo ni izazovno stoga smo odlučili spojiti najbolje od ulične umjetnosti, prirode i mode u totalno svježu i novu modnu priču za našu liniju vjenčanica koja je već dva tjedna dostupna za probe u Alduk shoowroomu“, izjavio je cijenjeni hrvatski modni dizajner Ivan Alduk kojemu je godina započela iznimnim uspjehom na stranom tržištu s obzirom da se prije nekoliko dana upravo njegova raskošna toaleta prošetala crvenim tepihom Zlatnih globusa.
Uvijek kreativan i drukčiji, ne samo u dizajnu svojih prepoznatljivih modela već i u pristupu suradnicima, ambasadorima i projektima koje stvara, Ivan Alduk kontinuirano uspijeva predstaviti vizualno drukčije projekte. Nova modna kampanja za Alduk vjenčanice koje se izrađuju po mjerama klijentica uz potrebnu personalizaciju i koje je potrebno naručiti najkasnije dva do tri mjeseca prije vjenčanja je upravo dokaz tome. Poznati hrvatski grafiter i umjetnik Slaven Lunar Kosanović je posebno osmislio i izveo efektnu kulisu koja je poslužila kao izvrstan kontrast nježnim, svijetlim linijama i teksturama delikatnih čipki.
„Lunar je ovoj modnoj kampanji dodao svježinu i netipičan prizvuk što me jako raduje jer je želja i potreba uvijek predstaviti nešto novo. Jelena Balić je fotografkinja kojoj vjerujemo već dugi niz godina, izvrsno stvara Alduk projekte, a vjerujem da je i veseli činjenica što uvijek ima otvorene ruke u kreativnom smislu. S godinama rada i iskustvom, a iza mene je više od njih deset, naučiš vjerovati timu s kojim surađuješ. Za styling kose bio zadužen Mijo Majhen, make-up je djelo Saše Jokovića i asistenta Marka Tolića, a asistentica fotografkinje je Nika Mokoš.“