Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja predstavio je svoju najnoviju kolekciju za jesen/zimu 2025. u sklopu druge samostalne revije. Kolekcija pod nazivom “Nostalgia”, koju je dizajnirao Nikola Filić, oslikava povratak u djetinjstvo – vrijeme snova, mašte i bezbrižnosti. Glavni moto u temeljima brenda je po Nikolinim riječima: „Oni koji nemaju emocije, ne postoje.”
Odabirom lokacije, mladi dizajner spojio je dva naizgled nespojiva svijeta. Revija je održana u Košarkaškoj dvorani Dubrava, prostoru u kojem je Nikola proveo djetinjstvo igrajući košarku. „Svaki komad nosi sa sobom tragove prošlih vremena, kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju sjećanja na neka jednostavnija i emotivnija doba. Košarkaški elementi igraju veliku ulogu – ne samo kroz direktne reference, već i kroz suptilne znakove.”
”Cilj mi je bio stvoriti komade koji nisu samo odjeća, već i nositelji emocija i priča. Način na koji kombiniram nostalgiju s modernim pristupom ostavlja prostora publici da kroz kolekciju pronalazi vlastite interpretacije, sjećanja i osjećaje. Mislim da će svaki komad nekome značiti nešto drugačije, a to je čar ove kolekcije”, kaže Nikola.
Komadi su krojevima i materijalom oslikavali već poznate motive iz prošlosti s vizijom sadašnjosti. Među novitetima, zanimanje uzvanika pridobila je majica čiji se print pojavljuje ispiranjem, pružajući tako personalizirani print na svakom komadu. Dizajnerski pečat Nikole Filića prepoznatljiv je po spoju oversized silueta, luksuza i streetwear estetike. U ovoj kolekciji dodatno je pokazao svoje vještine tailoriranja kroz elegantne komade poput odijela i jakni, stvarajući odjeću koja je višenamjenska i prilagodljiva različitim prilikama.
Revija je ujedno bila i najveći modni događaj u Hrvatskoj u posljednje vrijeme, s čak 1000 uzvanika koji su pristigli iz cijele regije. Među njima su se našla poznata imena poput Albina, Zoi, Miach, Baksa, Sandija Pege i drugih. Cijeli događaj započeo je dan ranije, 4. siječnja, zajedničkom gala večerom s posebnim dress codeom “black elegance” na kojoj su gosti poput Lare Vukušić, Klaudije Kelemović, Martine Vuluetić, Karle Zelić itd. iznijeli svoj izričaj luksuznog streetsytlea.
Nakon večere u The Placeu uslijedio je mingle u kafiću Botanico. Uzvanicima je priređen potpuni experience uz smještaj i organizirani privatni prijevoz do dvorane. BOMBER ‘FW25-NOSTALGIA’ RUNWAY pwrd by Jack Daniels je upotpunjena glazbenim spektaklom u izvedbi Korbea, Pekija, Rouzija te Džordžija & RH Space Orchestra, dok su program moderirali Jasmin Muhammed Ali i Tina Celić. Organizacijom ovog impresivnog događaja rukovodili su Luka Olujić, Paško Filić, Luka Buljan i Antonela Ivanović, podižući iskustvo na zavidnu razinu.
Za styling ukupno 35 lookova bila je zaslužna Marcela Vrček, uz asistenciju Ire Rumore. Kreacije su dodatno istaknute nakitom brenda Argentum, dok se Philips pobrinuo da odjeća dodatno zasja. Ekstravagante makeup kreacije potpisuje vizažistica Iva Rukavina, a styling frizura Salon Premium. Veselje večeri nastavilo se na after partyu u Ritz klubu.
Ovaj spektakularni događaj ne bi bio moguć bez podrške partnera: Jack Daniels, Coca-Cola, Philips, Zonar, Maistra City Vibes, Mustang Auto Klub, Privee, Heineken, Izy, Borotalco i Balon centar.
Kolekcija “Nostalgia” bit će dostupna od rujna putem službene web stranice brenda BOMBER, kao i u partnerskim maloprodajnim trgovinama.
Nikola Filić ovom je revijom još jednom dokazao svoju kreativnu viziju i postavio nove standarde na regionalnoj modnoj sceni, spajajući inovativan dizajn s nostalgijom i osobnim pričama.