S prvim danima ljeta za dozu dobrih vijesti pobrinula se naša najuspješnija dizajnerica s inozemnom karijerom i vlasnica branda Lei Lou, Aleksandra Dojčinović, na koju je lockdown očito djelovao vrlo inspirativno. Naime, dok je dobar dio Hrvatske smišljao što i kako dalje, što zbog potresa, što zbog izolacije, ona je poslovanje mogla nesmetano nastaviti preko svog, već postojećeg, svjetski dizajniranog web shopa Leiloubyalex.com, a u nepunih dva mjeseca uspjela je brand promijeniti iz temelja i to doslovno. Dugogodišnju lokaciju butika u centru Zagreba, nakon što je ista načeta potresom, zamijenila je raskošnim butikom u Strojarskoj 19, gdje je već dugi niz godina Aleksandrin atelje, ali i impresivni proizvodni pogon.
Prostrani interijer Strojarske proteže se na petstotinjak kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji, uz ulazni dio u lounge stilu koji je, pojašnjava Dojčinović, ciljano napravljen tako, kako bi njezine klijentice imale privatnost i osjećaj posebnosti za vrijeme shoppinga, ali i kako bi se u svakom trenutku mogla održavati adekvatna socijalna distanca, sve u skladu s novonastalim i eventualnim sličnim budućim prilikama.
Sam kolorit prostora je neutralan, prevladavaju sivi i off-white tonovi naglašeni zlatnim detaljima, a velika je pažnja pridana rasvjeti, koja je na taj način pojačala ambijentalnost i profinjenost, naglasila detalje, ali i dodatno produbila ionako komforan interijer, dizajniran tako da stavlja naglasak na ono što se u prostoru nudi – odjeću i modne detalje s Aleksandrinim potpisom.
U butiku, koji će vrlo skoro nesumnjivo postati omiljena shopping oaza, ali i mjesto za druženje i realizaciju brojnih Aleksandrinih poslovnih projekata, budući da je sada na jednom mjestu uspjela objediniti sve segmente svog poslovanja o čemu je, priznaje, oduvijek maštala, svoje će mjesto prva naći najnovija Lei Lou ljetna kolekcija, koja već sada ima brojne poklonice.
„Kolekcije uvijek spremam sezonu unaprijed, pa na nastanak ove aktualne, srećom, nisu mogle utjecati sve ove nove okolnosti. S druge strane, još za vrijeme izolacije krenuli smo predstavljati nove komade i puštati ih u prodaju putem našeg web shopa, koji radi već dvije godine i koji se u vrijeme krize pokazao kao prava perjanica mog poslovanja jer je online shopping u tim okolnostima bio jedini moguć“ – priča nam Dojčinović i dodaje kako ljetna kolekcija donosi brojne novitete, a njezin osobni favorit ovaj put ipak, suprotno očekivanjima, nije haljina.
„Iako imam nekoliko sjajnih modela haljina, moj it komad kolekcije naše su plexy sandale koje želim imati u svim bojama i koje su za mene pravi ljetni ulov. Naglasak sam stavila i na neke poslovne komade, na strukturirane lagane sakoe, ali i haljine i hlače s naglašenim printom, s kojim se volim poigravati već nekoliko sezona. Ne smijem zaboraviti ni upečatljive salonke s kristalnim kopčama, statement nakit koji sam još jednom dizajnirala sa svojim talijanskim partnerima, ali i runway, pletena torbica Quinn, poslovna torba Lauren ili moderna i trendi, remen torbica Lottie“ – izdvojila je Aleksandra koja uz to sve, otkriva nam, paralelno planira još brojne druge projekte ovo ljeto koji, kaže, uključuju promociju Hrvatske, svjetske blogerske zvijezde i modu u jednom i tome se već sada neizmjerno raduje.