Marija Kulusic predstavila kolekciju šalova od recikliranih deka

Limitirana kolekcija šalova s održivom modom u fokusu.

Marija Kulusic predstavila je “Scarf: Chapter II”, limitiranu kolekciju šalova koja se sastoji od tri različita modela naziva Sage, Wood i Avalanche. Ponukana prošlogodišnjim uspjehom šalova izrađenih od upcycled deka, Marija je priči odlučila podariti smislen nastavak.

Glumica Jadranka Đokić zaštitno lice limitirane kolekcije šalova

Drugo poglavlje njezine zimske priče svojom je karizmom ispričala sjajna Jadranka Đokić, a uz bok našoj nagrađivanoj glumici protagonisti su ponovno šalovi, ovoga puta u nešto drukčijem izdanju. Tri modela naizgled su slična, ali suptilnim razlikama ipak otkrivaju svoje posebnosti. Model naziva Sage, kako i sam naziv djelomično nagovješta, mistične je zelene nijanse te izrađen od čiste vune. Wood, šal dominantno smeđe boje, svojom nepravilnom teksturom otkriva prepoznatljivu teksturu astrahana od pamuka i viskoze, dok je treći model, Avalanche, izdržljiv i snažan snježno bijeli blend vune i poliestera.

Savršen početak dana, umotana u mekoću i toplinu Marijinih prekrasnih, voluminoznih šalova, zimogroznoj meni, pružio je zaista divan ugođaj za snimanje. U dodiru sa šalovima pronašla sam asocijacije na neke divne ženske likove iz klasičnih dramskih djela i to je u meni probudilo ugodu, ženstvenost. Pritom su uspjeli i oplemeniti najobičniju odjevnu kombinaciju u kojoj sam došla na snimanje,  ispričala je glumica Jadranka Đokić.

Kolekciju Scarf: Chapter II možete razgledati u unaprijed dogovorenom terminu na adresi Deželićeva 36 (info@marijakulusic.com) ili na službenoj stranici brenda marijakulusic.com.

FotoPress
ModaModa vijestiMarija Kulusic predstavila kolekciju šalova od recikliranih deka

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Pitali smo stručnjaka kako riješiti problem osjetljivosti zuba

Ovaj neugodan osjećaj može značajno utjecati na svakodnevni život, ometajući uživanje u hrani i piću te čak izazivajući nelagodu prilikom obavljanja osnovnih oralnih higijenskih...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram