Modni dvojac KLISAB predstavio proljetnu kampanju

Be kind to yourself, tako su Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić iz studija KLISAB saželi poruku kojom prate kolekciju za proljeće/ljeto 2019.

Spektar gesta od zaštite do zabave na ovim vizualima ujedinjen je sugestijom ideje ljubavi prema samoj sebi. “Žene redovito svoju ljubav poklanjaju drugima. Za ovu kolekciju napravili smo vizuale s kojima ćemo ih podsjetiti da imaju pravo i sebe razveseliti. Voljeti sebe nije sebično. Naprotiv!” pojasnili su dizajneri ključnu ideju njihove nove kampanje.

Kolekcija je dizajnirana u paleti mirnih, neutralnih nijansi i s prepoznatljivom KLISAB opuštenošću. Baloneri, hlače, košulje, suknje i haljine pročišćenih su linija i namijenjeni za nošenje day to night. Silueta kolekcije naglasila je ženski struk, a ovdje je postignuta primjenom različitih tehnika, krojnim ušicima i zatezanjem gumenim trakama. Konstrukcijsko istraživanje razvedeno je i do igre nabiranja tkanine na odabranim modelima, kreirajući volumen prepoznatljiv za KLISAB estetiku.

Ovo je prva suradnja dizajnera s fotografkinjom Marom Milin, styling je rad Ane Nikačević koja je lookove zaokružila obućom renomiranog austrijskog brenda Högl. Petra Sever za Estée Lauder potpisuje make up, Katica Topčić za Kevin Murphy oblikovanje kose. Model je Tea Kramer (Talia Model), a kreativno vodstvo i produkcija rad je Nikole Bebana.

ModaModa vijestiModni dvojac KLISAB predstavio proljetnu kampanju

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj