Nova kampanja brenda Identity by Igor Djuga kao podsjetnik na nešto lijepo i obećavajuće

Iako imamo osjećaj da je sve stalo i da su ovo neka vremena kojima se ne nazire kraj, umjetnici nas svakodnevno svojom kreativnošću, bila ona glazbena, gastro, modna ili neka četvrta, podsjećaju kako se iza kulisa život itekako događa.

Svjesni i zahvalni radi svih koji su svakodnevno na prvoj crti, sve više mladih dizajnera pokušava na svojevrstan način pridonijeti optimizmu, koji je svima prijeko potreban. Neke ljude veseli priroda, neke otkrivanje raznih okusa, nekima dan može popraviti pjesma koju čuju na nekoj od radijskih postaja.

No, postoje i oni koji svoju viziju i poruku prenose kroz modu i stvaranje haljina, koje itekako podsjećaju na vremena kad je druženje i gužva bilo nešto sasvim normalno. Moda nije samo podsjetnik na ljepše dane, ona je i inspiracija za one koji dolaze i kojima se svi radujemo. Upravo je to svojom novom kampanjom učinio Igor Djuga, mladi dizajner koji već neko vrijeme osvaja srca pripadnica ljepšeg spola.

Nova kampanja modnog brenda Identity je lepršava, zabavna, eksplozivna i optimistična. Postoji nekoliko motiva radi kojih je Igor osmislio ovu kampanju. Dvije godine brenda u Zagrebu, godišnjica otvorenja njegova shoowrooma – također u zagrebačkoj Draškovićevoj ulici i želja da na poseban način predstavi kolekciju koja jasno oblikuje njegovu modnu viziju.

„Ovo je jedna optimistična kampanja koja nosi snažnu poruku. Maske nisu još u cijelosti pale, ali krenuo sam. Ovom kampanjom želim potaknuti druge da vjeruju i da ne odustaju. Htio sam napraviti nešto suprotno od ovog aktualnog i novog normalnog, bolje rečeno, depresivnog. Ova kampanja je svojevrsni Studio 54 mog brenda, a New York i moj život ondje je odigrao veliku ulogu u mom stvaralaštvu. Možda još uvijek ne možemo putovati, ali u mislima je moguće biti gdje god poželite. Možete reći da sam sanjar, ali to uistinu vjerujem“ – opisuje Igor.

Modeli u Igorovoj kampanji su ujedno i najtraženije hrvatske manekenke, na čiji je rad iznimno ponosan ali prije svega, jer ih osim posla spaja i prijateljstvo. „Čitav provjeren tim ljudi koji je radio i na ovoj kampanji jednostavno jamči uspjeh, važna mi je ta energija koju osjetim čim uđem na snimanje“ – dodaje Igor.

Ovo „novo normalno“ ne može izbrisati činjenicu da se i dalje trebamo veseliti i slaviti, možda po nekim novim pravilima. Proslave, eventi, maturalne zabave, rođendani, svi se pitamo kako će to izgledati. Vrata Identity showrooma bit će otvorena uz potrebnu najavu jer uvijek, ali baš uvijek možemo odjenuti nešto lijepo i uživati u tome. To nam nitko ne može zabraniti ni oduzeti.

 

Moda Moda vijesti Nova kampanja brenda Identity by Igor Djuga kao podsjetnik na nešto lijepo...

povezano

jolie preporuke

Brojne poznate osobe zabavljale su se sinoć na ekskluzivnom eventu u Zagrebu

Ekskluzivan event “The Future is Glowing” sinoć je na Zagrebačkom Velesajmu okupio vodeće ljude iz biznisa te društvene i medijske scene.  Jedna od najuspješnijih globalnih...

Studena predstavila junake kampanje #PrirodnoJa koji pokazuju da je samo nebo granica

Probij led, otkrij svoje prirodno ja! Ali zašto? Zašto se izložiti, pokazati ranjivost u današnjem svijetu koji kao da nikad nije bio manje tolerantan...

Reebok predstavio novu Aztrek kolekciju

Postavljajući nove izazove za sezonu jesen/zima 2018. ranije predstavljenim redizajniranim modelom Aztrek OG, Reebok Classic i dalje nastavlja reinkarnirati hrabar i autentičan duh devedesetih...

Provjerite možete li uključiti novi “Dark Mode” na Instagramu

Nakon što je Instagram krenuo s uklanjanjem opcije "Following" s kojom ste mogli vidjeti što osobe koje pratite lajkaju i komentiraju (više ovdje), najpoznatija...

Trending

Facebook

82,645ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte