Ovu pret-a-porter kolekciju čini četrdeset odjevnih kombinacija koje su kao i uvijek kompletirane nakitom i modnim detaljima u total look.
Kampanja nove kolekcije vrlo je suvremenih i pristupačnih vizuala te tako brand još jednom nastavlja svoju stilsku priču u kojoj inzistira na suvremenom, ženstvenom i chic izričaju. Profinjena, ženstvena, ležerna i chic odjeća stvorena je za prve jesenske dane – prije svega svakodnevne odjeće za posao kao i druge dnevne potrebe.
„Uvijek osluškujemo potrebe i želje naših klijentica i nastojimo im ugoditi kroz rad našeg brada. Najbitnije nam je da se u našim kreacijama žene osjećaju ženstveno, opušteno i sigurno u sebe – i ponosni smo da im to i možemo omogućiti i ovom kolekcijom.
Nastavno na stilski smjer branda- suvremenu odjeću s romantičnim i ženstvenim detaljima-izradili smo ovu kolekciju koja ženama- osim estetike pruža i tako bitan element udobnosti i ugode, ali i mogućnost da izgledaju profinjeno i chic tijekom cijelog dana. Odjeća koju stvaramo pogodna je kombiniranja, tako da je njena uloga prije svega praktična. Ovaj tip kolekcije idealan je u prijelaznim danima kada želimo i dalje zadržati ležernost a pritom svoj dnevni look oplemeniti jesenskim bojama i tonovima . “ – ističe Robert Sever.
“Nastavljamo našu ideju suradnje sa drugim kretivcima i hrvatskim brandovima, pa je ponovno selekciju torbi izrađenih makrame tehnikom rad branda “Knot why not”.
Broševi i privjesci koji su ručno vezeni sa motivima ženskih portreta za ovu kolekciju stvoreni su u kolaboraciji sa brandom Šarena vrana”.
I ovu kampanju i kao fotograf potpisuje sam dizajner, a make up je napravila artistica Nika Žlof, dok je produkciju snimanja preuzeo Slobodan Velicki. U ulozi zaštitnih lica nalaze Matja Čičak i Petra Mišić, iz Talia models. Cjelokupni styling kampanje zaokružen je obućom iz “Högl” asortimana. Sve kreacije dostupne su u Robert Sever Showroomu Vlaška 78.