Idealna inspiracija za sva sljedeća putovanja – bliži se deseti međunarodni sajam turizma PLACE2GO

Vodeći turistički stručnjaci i poznati influenceri stižu na PLACE2GO sajam turizma.

Deseti međunarodni sajam turizma PLACE2GO ove će godine u Areni Zagreb od 24. do 26. ožujka predstaviti brojne domaće i međunarodne destinacije i turističke trendove. Uz domaće i regionalne izlagače, posjetitelji će dobiti priliku upoznati se s egzotičnom Malezijom i novootkrivenom destinacijom Albanijom, ratom pogođenom Ukrajinom, a posebna pažnja bit će posvećena Alžiru, koji je ujedno i zemlja partner jubilarnog izdanja.

„Nedavno smo posjetili Alžir i oduševili se tom zemljom punom iznenađenja. Prirodne ljepote poput zalaska sunca na dinama, spoj Sahare i plavog Mediterana, lokaliteti pod zaštitom UNESCO-a koji pričaju oduševljavajuće povijesne priče, svježe datulje i generalno okusi, gostoljubivost Alžiraca… Sve nas je to nagnalo da ovu predivnu zemlju predstavimo Hrvatima koji posjetom Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO mogu doživjeti saharsku pustinju i život u šatoru jer nas upravo to, uz ručne radove, nošnje, glazbu i hranu, očekuje u Zagrebu“, govori Damjana Domanovac, organizatorica sajma turizma i magazina PLACE2GO.

Alžir

Paneli na temu umjetne inteligencije i nautičkog turizma

„Put oko svijeta u 3 dana“ ugostit će više od 200 izlagača iz 20-ak zemalja iz različitih područja turizma: hotelijerstva, putničkih agencija, turističkih zajednica, kruzing kompanija, charter tvrtki, blogera, putopisaca i drugih stručnjaka. Prvi dan sajma rezerviran je za poslovne posjetitelje i aktualne trendove u turizmu, a za akreditaciju se potrebno prijaviti putem istoimene PLACE2GO aplikacije.

Sveopća prisutnost umjetne inteligencije, potaknula je organizatore da u panele uključe i predavanja na temu AI-ja u turizmu, u kojemu posebno doprinosi personalizaciji i kastomizaciji ponude kroz analizu trendova i potrošačkih navika, dajući profesionalcima jasnu povratnu informaciju o njihovoj uslužnoj djelatnosti. AI već preuzima ulogu agenata – rezervira letove i smještaje, pametno rukuje prtljagom i mapira prostore.

Uz umjetnu inteligenciju, PLACE2GO sajam turizma posvetit će se i grani nautičkog turizma po kojoj je upravo Hrvatska najveća u svijetu. Zahvaljujući brojnim otocima i čistoći mora, Hrvatska je prepoznala svoj potencijal i osigurala najveći broj plovila na globalnoj razini, s ciljem produljivanja turističke sezone na Jadranu.

Maldivi

Sva putovanja Andreje i Kristijana Iličića

Tijekom vikenda, međunarodni sajam turizma PLACE2GO bit će okrenut ljubiteljima putovanja i onima koji će to tek postati. Običaje, okuse, nošnje, kulturu svijeta osim iz perspektive izlagača, posjetiteljima će predstaviti i panelisti tijekom vikenda.

Andrea Trgovčević Iličić, jedna od najpoznatijih domaćih travel influencerica otkrit će kako se stvorila ljubav prema putovanjima te podijeliti trikove kako izabrati destinaciju, rezervirati let i smještaj, pripremiti se za put, a priključit će joj se i suprug Kristijan Iličić, čovjek koji je proputovao više od 170 država svijeta.

Savjete o avionskim kartama, putopisima, snimanju najboljih fotografija i kreiranju sadržaja udijelit će čuveni Putoholičari, dok će nositelj titule „Najbolji profesor na svijetu“ Dejan Nemčić zajedno s „najboljim gastro blogerom među profesorima“ Ribafishom otkriti kako se svijet interaktivno može otkrivati i iz školskih klupa.

I vaša fotografija može postati dio Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO

Po prvi put, organizatori su u postav odlučili uključiti i posjetitelje, koji će od 4. do 24. ožujka u sklopu nagradnog natječaja moći poslati svoje fotografije Hrvatske. Publika će za svoje favorite imati priliku glasati putem PLACE2GO društvenih mreža, a 20 najboljih fotografija koje će krasiti ekrane na sajmu bit će izabrane u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom. Prve tri fotografije bit će nagrađene vrijednim nagradama.

PLACE2GO, vodeći turistički sajam u regiji, tijekom deset godina ugostio je više od 113 500 posjetitelja, a na sajmu je dosad sudjelovalo oko 700 izlagača iz 38 država te više od 40 sponzora. Generalni sponzor ovogodišnjeg izdanja je Turkish Airlines. Ulaz za sve posjetitelje je besplatan.

PutovanjaOstaloIdealna inspiracija za sva sljedeća putovanja - bliži se deseti međunarodni sajam...

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj