Kolekcija Symphony 9 odiše suvremenom chic elegancijom, a njezin ključni aspekt je fluidnost između muških i ženskih modela. Koristeći iste materijale i krojeve za oba spola, Robert Sever briše granice između tradicionalne muške i ženske mode, stvarajući univerzalne komade prilagodljive različitim stilovima. “Iako je neki komad prezentiran kao muški, on se savršeno može uklopiti i u svaki ženski styling na vrlo organski i prirodan način.”, govori dizajner. Posebna inovacija u ovoj kolekciji je Sever novina print, unikatni uzorak inspiriran novinskim papirom, koji se pojavljuje kroz cijelu selekciju, dok različite tehnike ukrašavanja, poput ištepavanja i ručnog oslikavanja, dodatno naglašavaju ručni rad i preciznost svakog komada.
Dizajner, kao i uvijek do sada, potpisuje kompletan styling za sve kombinacije, a ove sezone donosi i nove stilističke elemente. Pa su tako, ravne cipele i Converse tenisice nadopunjavali lookove, a nakit kao takav je potpuno izostavljen. Nakon nekog vremena, brend je vratio čuvene shopper torbe, sada izrađene od reciklirane kože s krznom te plastificirane vodootporne tkanine. Kao novitet predstavljene su male shopping torbe, inspirirane klasičnim plastičnim vrećicama, ali izrađene od tkanine s naglaskom na održivost.
Ovosezonska revija osmišljena je kao klasičan runway prikaz s dinamičnim i energičnim hodom modela, gdje je minimalističko okruženje u potpunosti stavilo fokus na kreacije. Posebnu atmosferu upotpunio je glazbeni segment koji je pažljivo osmišljen u suradnji s DJ-em Luigi Omniousom, koji je kreirao jedinstven glazbeni kolaž usklađen s vizualnim identitetom kolekcije. Budući da je Robert Sever brend koji spaja modu s kompletnom pričom, i ovoga puta je obogaćena i mirisnim elementom dodajući joj dimenziju senzorne percepcije iz parfumerije Memorie.
Kolekcija Symphony 9 još jednom je potvrdila Robert Sever kao jednog od najvažnijih domaćih dizajnera, a sinoćnja revija bila je pravi modni spektakl koji će se dugo pamtiti. Ovaj modni spektakl ne bi bio moguć bez podrške naših sponzora i partnera – Schweppes, Jane Iredale, Eugene Perma, Memorie parfumerija, Smart Water, Converse, Catering Kvatrić, the Galerija agency, Planteraj, Kuća četki, Poche Paris te Institut Liszt.