Prije nepuna dva tjedna Lunilou je otkrio retro kampanju s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom; dresovi na zidu, FIFA 2002 i flipsevi na tepihu iz djetinjstva…
Ali sada, Lunilou ide korak dalje. Ili bolje rečeno — korak sporije. Dolazi novi drop koji nije za one koji trče za trendovima. Ovo je za one koji vole sjediti u hladu, cijediti limun za limunadu i shvatiti da kratka košulja + kratke hlače + prijatelj = maksimalna životna uživancija.
Kampanja s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom ovog puta vodi nas na neimenovanu terasu iz snova (nije ni važno gdje je, jer važnije je kako je). Pogledi u daljinu, lagani povjetarac, puno naranči i ništa žurbe.
Ovdje se ne nosi trend. Ovdje se nosi mir.
“Najteže mi je bilo ne odrezati prst dok sam glumio da znam rezati limun za potrebe snimanja,” otkriva Mateo (napomena: limun je preživio).
“Ja sam samo htio nositi kratke hlače i ležati. Mislim da sam isporučio,” dodaje Joško, očito rođen za ljetne editorijale.
Što se zapravo nosi?
Lagane oversized košulje u pastelnim bojama, kratke hlače u boji vanilije , ručnici s prugama, najudobnije kupaće i mood „naš godišnji, naše boje, naš tempo“. Naravno, sve izrađeno od prirodnih materijala, ali to znate već — Lunilou i održivost idu skupa kao Joško i obrana.
Kreativno vodstvo, vizualna priča i cijeli ovaj “dašak zraka” potpisuje Izabel Kovačić, koja se ponovno poigrala atmosferom bez da išta izgubi na smislu.
U svijetu u kojem svi viču “brže, više, jače”, Lunilou šapće:
sporije, mekše, opuštenije.
Kolekcija je dostupna na www.lunilou.com. I da – ručnici iz kampanje su stvarni. I da – i vi ih možete imati.
Foto: Franjo Matković
Foto assistants: Vilim Tavčar, Igor Dugandžić
Creative director: Izabel Kovačić
Design team: Natalie Jurjević, Antea Zimaj
Kosa: Teuta salon, Teuta Mesaroš
Modeli: Joško Gvardiol i Mateo Kovačić