Svečane haljine, futurističke jakne i zagasite boje! Pogledajte kako su ELFS-i zamislili jesen i zimu

Do zadnjeg trenutka tajno, reciklažno dvorište Žitnjak u subotu u podne postalo je modna pista još jedne dizajnerske priče dobro poznatog hrvatskog modnog tandema, Aleksandra Šekuljice i Ivana Tandarića. Ovoga puta pripremili su reviju „Slow down, go green“ koja istoimenu kolekciju za jesen/zimu 2021 fokusira na promišljenu domaću proizvodnju i održivi pristup modi, a sudeći prema prvim reakcijama brojnih modnih zaljubljenika, ELFSI su još jednom pogodili te pokazali kako istovremeno biti moderan i odgovoran.

Kako to obično i biva, kada je riječ o ELFSIMA, ovaj modni događaj predstavlja potpuni odmak od uobičajenog, smjestivši dizajnersku modu u nesvakidašnju okolinu – reciklažno dvorište koje je okupilo brojne uzvanike, ljubitelje mode te njihove vjerne prijatelje. Sinergijom neobične lokacije i upečatljivih odjevnih komada, dvojac je želio naglasiti da je modna industrija jedan od najvećih zagađivača na svijetu, ali i da je s održivim pristupom modi, itekako moguće biti odgovorno moderan.

ELSFI su prikazali potpunu kolekciju s kojom ostaju vjerni svom modnom rukopisu te filozofiji. Nosivim bezvremenskim klasicima, potvrđuju da ne samo da propagiraju održivost i promišljenost, već da to upravo i nude. U kolekciji se eklektičnim stylinzima izmjenjuju svečane haljine i futurističke jakne, a zastupljena je čitava paleta zagasitih boja, s mnoštvom nijansi starog zlata, bronce i zelene. Jedan od glavnih aktera je klasični sako koji u dizajnerskom smislu zaokružuje poruku usporavanja i principa vraćanja mode na tvorničke postavke, ali na vrlo zanimljiv i razigran način.

Najzastupljeniji model u kolekciji su haljine na preklop, koje su s godinama postale zaštitni znak dizajna ELFSA, a koje njihove klijentice posebno vole jer se s lakoćom mogu prilagoditi svakom stilu te liniji tijela. Odjevne kombinacije upotpunjene su malim i micro torbicama, a podići će gotovo sve jesenske i zimske outfite. Dio kolekcije izrađen je od recikliranih materijala, a tijekom proizvode, sav se otpad donira Zadruzi Humana Nova, koji se potom prerađuje.

ModaModa vijestiSvečane haljine, futurističke jakne i zagasite boje! Pogledajte kako su ELFS-i zamislili...

Od asfalta do posebnih događaja: Lokomotiva lansirala kolekciju za sve trenutke

Snimana na vrelom zagrebačkom asfaltu tijekom jednog sparnog ljetnog popodneva, kampanja savršeno utjelovljuje raskoš, razigranost i prepoznatljivu dinamiku Lokomotivine estetike. Pred objektivom fotografa Franje...

Tommy Hilfiger predstavlja jesensku kampanju 2025: „The Hilfiger Racing Club“

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre. „Reimaginacija preppy stila...

Facebook

100,860FanovaLajkaj