Lei Lou by Alex Dojčinović jedan je od najuspješnijih hrvatskih modnih brendova koji je uz to svoje mjesto pronašao i na svjetskoj sceni. Uz modne ateliere u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu, sada će priliku za upoznavanje Lei Lou modne priče imati i Zürich gdje će dizajnerica uskoro otvoriti novo prodajno mjesto. Nadodajte tome svjetske face koje vole nositi ženstvene i nepretenciozne kreacije naše dizajnerice i brzo ćete zaključiti da je za Lei Lou nebo granica! Povodom otvaranja novog prodajnog mjesta popričali smo s Aleksandrom Dojčinović i saznali nešto više o njenim planovima, željama i poslovnom putu.
Zašto baš Zürich kao mjesto otvaranja novog Lei Lou dućana?
Moj tim i ja uvijek djelujemo na više fronti, a Zürich nam se prvi ukazao kao izvrsno rješenje. Dobili smo odličnu medijsku podršku, ostvarili suradnje s brojnim švicarskim modnim časopisima i povezali se s tamošnjim najuspješnijim i najpraćenijim influencericama. S nekima od njih već sam postala i prava prijateljica pa me vesele češći odlasci u Švicarsku. Uz to, prostor u kojem će se nalaziti naš butik je u strogom centru grada, okružen luksuznim trgovinama svjetskih dizajnera i priliku da otvorimo upravo tu nikako nismo htjeli propustiti.
Koja je sljedeća svjetska metropola u kojoj planiraš otvoriti fizičku prodavaonicu?
Iduće godine planiram još jednu trgovinu u našoj neposrednoj blizini, ali će se to realizirati isključivo ako mi to obveze dopuste, s obzirom da već sada znam da će nam 2020. biti iznimno zahtjevna, jer nas očekuju brojni noviteti, ulazak na američko tržište u većem obimu, širenje na neka nova tržišta, kao i ulazak u neke inozemne robne kuće. U planeru već imam ucrtane neke obveze do listopada iduće godine.
Imaš li u glavi viziju kako bi trebalo izgledati širenje Lei Lou brenda na svjetsko tržište?
Uvijek imam više vizija kako bi mi brand trebao izgledati i gdje ide, obično su to planovi A, B, C i D (smijeh). Ništa ne prepuštam slučaju i uvijek imam neko rješenje u rukavu. Odavno sam posložila u glavi što okvirno jednog dana želim za sebe i svoj brand i svaki dan marljivo radim da to postignem. Volim reći i čvrsto vjerujem da sam tek na pola puta onoga što zaista želim i mislim da moje najbolje kreativne i poslovne godine tek slijede.
Tko ti je uzor u modnom svijetu, ali s poslovne strane?
U modnom, ali i poslovnom svijetu to je definitivno Miuccia Prada. Njezina pojavnost, ljubav prema umjetnosti i stav prema poslovanju i brandovima koje je stvorila su toliko inspirativni da ju ne možete ne voljeti i cijeniti. Prada je sve ono što od sebe želim u budućnosti, a to znači dizajnom i poduzetništvom postati i ostati skromni lider i biti ona koja stvara trendove i temelje za druge.
Koliko vremena „gubiš“ na kreativni, a koliko na poslovni dio u cjelokupnom stvaranju?
Uvijek točno onoliko koliko je potrebno pa još malo više. U poslu se ne štedim, nisam sama sebi zadala neko fiksno radno vrijeme, već uvijek radim dok ne završim sve obveze, pa je cool ako ponekad budem gotova već u četiri ili pet poslije podne, ali mi isto tako nije nikakav problem u uredu ostati do navečer. Ne vidim u tome problem već uživam u svakom trenutku. Iako mi, moram priznati, kreativa često pati zbog onog poslovnog dijela, ipak joj se uspijem cijela posvetiti kad god imam vremena i prostora.