Aleksandra Dojčinović ostvarila još jedan veliki poslovni uspjeh

Jedna od naših najuspješnijih dizajnerica krenula je osvajati svjetsko tržište, a njen posljednji poslovni potez dokazuje da joj na tom putu itekako dobro ide!

Lei Lou by Alex Dojčinović jedan je od najuspješnijih hrvatskih modnih brendova koji je uz to svoje mjesto pronašao i na svjetskoj sceni. Uz modne ateliere u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu, sada će priliku za upoznavanje Lei Lou modne priče imati i Zürich gdje će dizajnerica uskoro otvoriti novo prodajno mjesto. Nadodajte tome svjetske face koje vole nositi ženstvene i nepretenciozne kreacije naše dizajnerice i brzo ćete zaključiti da je za Lei Lou nebo granica! Povodom otvaranja novog prodajnog mjesta popričali smo s Aleksandrom Dojčinović i saznali nešto više o njenim planovima, željama i poslovnom putu.

Zašto baš Zürich kao mjesto otvaranja novog Lei Lou dućana?

Moj tim i ja uvijek djelujemo na više fronti, a Zürich nam se prvi ukazao kao izvrsno rješenje. Dobili smo odličnu medijsku podršku, ostvarili suradnje s brojnim švicarskim modnim časopisima i povezali se s tamošnjim najuspješnijim i najpraćenijim influencericama. S nekima od njih već sam postala i prava prijateljica pa me vesele češći odlasci u Švicarsku. Uz to, prostor u kojem će se nalaziti naš butik je u strogom centru grada, okružen luksuznim trgovinama svjetskih dizajnera i priliku da otvorimo upravo tu nikako nismo htjeli propustiti.

Koja je sljedeća svjetska metropola u kojoj planiraš otvoriti fizičku prodavaonicu?

Iduće godine planiram još jednu trgovinu u našoj neposrednoj blizini, ali će se to realizirati isključivo ako mi to obveze dopuste, s obzirom da već sada znam da će nam 2020. biti iznimno zahtjevna, jer nas očekuju brojni noviteti, ulazak na američko tržište u većem obimu, širenje na neka nova tržišta, kao i ulazak u neke inozemne robne kuće. U planeru već imam ucrtane neke obveze do listopada iduće godine.

Imaš li u glavi viziju kako bi trebalo izgledati širenje Lei Lou brenda na svjetsko tržište?

Uvijek imam više vizija kako bi mi brand trebao izgledati i gdje ide, obično su to planovi A, B, C i D (smijeh). Ništa ne prepuštam slučaju i uvijek imam neko rješenje u rukavu. Odavno sam posložila u glavi što okvirno jednog dana želim za sebe i svoj brand i svaki dan marljivo radim da to postignem. Volim reći i čvrsto vjerujem da sam tek na pola puta onoga što zaista želim i mislim da moje najbolje kreativne i poslovne godine tek slijede.

Tko ti je uzor u modnom svijetu, ali s poslovne strane?

U modnom, ali i poslovnom svijetu to je definitivno Miuccia Prada. Njezina pojavnost, ljubav prema umjetnosti i stav prema poslovanju i brandovima koje je stvorila su toliko inspirativni da ju ne možete ne voljeti i cijeniti. Prada je sve ono što od sebe želim u budućnosti, a to znači dizajnom i poduzetništvom postati i ostati skromni lider i biti ona koja stvara trendove i temelje za druge.

Koliko vremena „gubiš“ na kreativni, a koliko na poslovni dio u cjelokupnom stvaranju?

Uvijek točno onoliko koliko je potrebno pa još malo više. U poslu se ne štedim, nisam sama sebi zadala neko fiksno radno vrijeme, već uvijek radim dok ne završim sve obveze, pa je cool ako ponekad budem gotova već u četiri ili pet poslije podne, ali mi isto tako nije nikakav problem u uredu ostati do navečer. Ne vidim u tome problem već uživam u svakom trenutku. Iako mi, moram priznati, kreativa često pati zbog onog poslovnog dijela, ipak joj se uspijem cijela posvetiti kad god imam vremena i prostora.

CelebuzzIntervjuAleksandra Dojčinović ostvarila još jedan veliki poslovni uspjeh

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj