Kada smo u ožujku lansirali naš prvi Jolie Box uz popratno tiskano izdanje koje je sadržavalo intervjue s 10 poduzetnica i poslovnih žena, a s kojim smo željeli u fokus javnosti dovesti žensko poduzetništvo i sve izazove koje taj put nosi, znali smo da to neće biti jedini put u ovoj godini da ćemo pokušati dotaknuti ogroman raspon tema koji se o ženskom poduzetništvu može diskutirati, a sve sa ciljem da ohrabrimo što više žena da zakorače izvan zone komfora i možda napokon pokrenu neki svoj posao o kojem su godinama sanjale, ili pak ga podignu na novu razinu i izbjegnu stagnaciju.

Iako se krećemo u krugovima u kojima imamo dojam da je dovoljno događanja koja se vežu uz žensko poduzetništvo, svjesni smo da je dovoljno zakoračiti izvan tog balona i zapravo ćemo naletjeti na okolinu koja nije pozitivno i podržavajuće usmjerena na to da žene pokušaju ostvariti svoje snove u poslovnom smislu. Zapravo, često je naglasak na tome da je pametno birati što sigurniji put i ne previše koračati izvan ustaljenih društvenih normi i očekivanja koja su posebno teška za žene.
Vlada mistifikacija uspjeha, prisutan je strah i uvjerenje da je poduzetništvo nešto što je namijenjeno samo za odabrane, samo za ektremno hrabre ili za one koji su se rodili s poduzetničkim genom.
A zapravo, istina je sljedeća; u poduzetništvu se mogu okušati svi koji o tome sanjaju. Poduzetništvo nije rezervirano samo za hrabre, već za one koji se bez obzira na strah odluče pokrenuti nešto. I ne, za poduzetništvo nije potreban tzv. poduzetnički gen – već se može naučiti i rasti tijekom poduzetničkog putovanja koje zapravo nikada ne prestaje. Baš kao što nikada ne prestaju ni razni izazovi po tom putu.
Svjetski dan ženskog poduzetništva
Kako bismo dalje demistificirali otiskanje u poduzetničke vode te sve ono što se javlja tijekom uspostavljanja stabilnog poslovanja za što su ponekad potrebne godine i godine rada i upornosti, u galeriji Kranjčar na Svjetski dan ženskog poduzetništva ugostili smo četiri fantastične žene i uspješne poduzetnice.
Zahvaljujući našim panelisticama; Martini Krajinović Gülsün, beauty poduzetnici i vlasnici brenda Kallos, Ivani Pavić, stilistici i kreatorici radionica Stilska jednadžba, Tini Biloglav, vlasnici arhitektonskog studija Tinel i Martini Drezgi, vlasnici tvrtke Drezga d.o.o koja je generalni zastupnik svjetski poznatih brendova i proizvođača strojeva za uređenje okoliša, te pod moderatorskom palicom poslovne mentorice Tee Zavacki, još jedne izuzetne poduzetnice, dobili smo uvid u to kako je funkcionirati u različitim industrijama, ali uočili brojne sličnosti koje obilježavaju poduzetnički put bez obzira na specifično okruženje.


Tko nam se sve pridružio na panelu kojim smo proslavili Dan ženskog poduzetništva
Osim naših panelistica, u galeriji Kranjčar pridružile su nam se i brojne izuzetne gošće; vlasnica concept storea Garderoba Ana Ivančić, vlasnica JS Ateliera Josipa Skoblar, menadžerica Ivana Petković Čevra, beauty poduzetnica Ket Crnolatac, umjetnica Nera Stipičević, poduzetnica i influencerica Lidija Lešić i ostali.
Hvala našim klijentima i partnerima koji su prepoznali važnost ove teme i omogućili realizaciju panela o ženskom poduzetništvu:
Philips, Kallos, Avène, Prahir, Beauty Garden, Nuggela & Sulé, Afrodita, Jordan, FABUspot, Evergreen sushi bar, Wok ‘n Walk, Medikor Beauty, Skintegra, Skinlick, lunilou, Lancôme, Biotherm, Cedevita vitaminska voda
Kao piće dobrodošlice naše uzvanice dočekao je Bottega Gold i Bottega Rose Gold Prosecco, dok smo iza panela druženje nastavili uz Finsbury Wild Strawberry gin i Finsbury London Dry gin.
Evergreen Sushi Bar i Wok ‘n Walk omogućili su našim gostima prefine sushi i wok zalogaje koje možete pronaći na adresi Ilica 60.
Posebna zahvala agenciji Enigma Studio za pomoć u organizaciji i Stanislavu Kostiću za vizualni identitet eventa.
Zahvala fotografu Johnu Pavlishu koji je naše goste fotografirao ispred photo walla te za uhvaćene fotografije atmosfere. I Mariju Paviću za video materijal.