“Lažna” božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Uskoro će nas zatrpati veliki broj božićnih reklama, a ona koja se posebno svake godine iščekuje jest robne kuće John Lewis…

Natjecanje u kojem brendovi pokušavaju imati što dirljiviju i zanimljiviju reklamu pretekao je student Nick Jablonka koji na svoj You Tube kanal stavio reklamu koja priča priču o dva snjegovića pod naslovom “John Lewis Christmas Advert”. Naslov je nagnao ljude da vjeruju da je spomenuti brend napokon otkrio ovogodišnju reklamu, no, kako se ispostavilo, Nick je reklamu napravio kao dio projekta na fakultetu.

To ljude nije spriječilo da gledaju reklamu i u komentarima mole robnu kuću da Nicku odmah ponude posao! Pogledajte:

LifestyleKultura"Lažna" božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Nova kolekcija donjeg rublja brenda SKINY donosi čarobnu igru boja i senzualnosti

Lijepo donje rublje ima moć. Pruža nam osjećaj posebnosti, zavodljivosti i privlačnosti. Ono nije samo komad tkanine, to je i osjećaj samopouzdanja i senzualnosti...

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

Nikolina i Sonja obožavaju odvažne okvire naočala

Naše oči su naš prozor u svijet. Omogućuju nam da istražujemo, čitamo, vozimo, obavljamo poslove i sudjelujemo u mnogim drugim svakodnevnim aktivnostima. No, često zaboravljamo...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram