Što je brend bez svog logoa?

Upravo je to pitanje postavio grafički dizajner iz Londona Reilly koji već godinama mijenja i miješa logoa svjetski poznatih brendova. “Samo želim natjerati ljude da gledaju stvari na drugačiji način”, rekao je u razgovoru za AnOther. “Vidimo te simbole svaki dan, toliko često da sam pomislio – ‘smiksat’ ću zajedno brendove koji nemaju veze jedni s drugima”, nadodao je.

Bez obzira na to što je ovaj umjetnik na svoj način složio prikaze brendova, jasno se vidi o kojim je miksevima riječ. Lanvin je tako osvanuo u bojama Lidla, Stella McCartney u vizualima piva Stella Artois, Chanel vidimo kroz prizmu Championa… Reilly je već primio pohvale za svoj rad čak i od samih dizajnera, Kris Van Assche, belgijski dizajner i umjetnički direktor Dior Homme-a, podijelio je njegov rad u kojem je spojio logo Nikea i Diora.

Neke od njegovih radova pogledajte u nastavku:

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here