Odmori u igri uz FAVBET aplikaciju

Nova reklamna kampanja FAVBET-a.

Još prošle godine FAVBET se predstavio kampanjom koja je govorila o tome da klađenje budi jednake emocije kao bilo koji drugi hobi bez obzira na to koliko se oni razlikuju. Nakon prošlogodišnje kampanje i komunikacije o pozicioniranju i vrijednostima, ove godine, FAVBET publici želi poručiti i da donose odličnu aplikaciju, te općenito web stranicu, kao i atraktivnu ponudu proizvoda.

Nova reklamna kampanja FAVBET-a osmišljena je kako bi prenijela prednosti proizvoda FAVBET platforme. Hrvatsko tržište, a posebno betting i gambling tržište, vrlo je raznoliko te se zato treba boriti za pažnju igrača. Put koji je FAVBET odabrao je put kvalitete, kako proizvoda, tako i poruke koja se želi poslati. Zato je pristup ovoj kampanji vrlo pedantan. Elementi svake scene su promišljeni do najsitnijih detalja, a o tome govori i Ira  Kondratieva, voditeljica brenda u Hrvatskoj.

“Nijedna scena nije slučajno odabrana. Radi se o najpopularnijim sportovima i kasino igrama na hrvatskom tržištu.

Osim toga i prilikom odabira poruke je proanalizirano tržište te se pazilo na način kako potrošači u hrvatskoj reagiraju te je vrlo važno s publikom komunicirati razumljivim jezikom. U “Odmori u igri” se radi o lifestyleu, raznolikim mogućnostima i zabavi.”  FAVBET nudi bonus dobrodošlice do 700€, 30€ oklade bez rizika te 200 besplatnih vrtnji, ali i vlastiti progresivni jackpot te praktičnu aplikaciju. Glavna poruka kampanje je usredotočena upravo na to.

Igre na sreću mogu uzrokovati ovisnost. Igraj odgovorno. Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno sudjelovanje u igrama na sreću.

FotoPromo
LifestyleOdmori u igri uz FAVBET aplikaciju

Što nam treba za njegu tijekom jesenskih mjeseci?

Hidratacija za zdravu i otpornu kožu Kada biramo jesensku kozmetiku, prvi korak je uvijek hidratacija. Dubinski hidratantni proizvodi poput bogatih krema s hijaluronskom kiselinom nužni...

Adventski sajam umjetnina Art Zagreb u Domu HDLU-a od 12. do 15. prosinca

Najveća novost ovogodišnjeg sajma je da sudjeluju isključivo galerije, pomno odabrane prema kvaliteti umjetnika koje predstavljaju. Ovaj pozivni model okuplja 16 prestižnih galerija, koje...

Facebook

99,687FanovaLajkaj