Znate li koji su modni komadi najtraženiji tijekom ljeta?

GLAMI.hr, jedinstvena modna tražilica, donosi analizu koje su modne artikle Hrvati najviše pretraživali tijekom toplijih mjeseci.

Pandemiji se još uvijek ne nazire kraj, no kada je u pitanju moda potrošači drugačije razmišljaju nego u istom periodu prethodne godine. GLAMI.hr, jedinstvena modna tražilica, donosi analizu koja pokazuje koje modne artikle ljudi više ove, nego prethodne godine u istom razdoblju. Potraga za haljinama, sunčanim naočalama i odjećom za plažu na internetskim stranicama zabilježila je porast u cijelome svijetu. Utjecaj cijepljenja i popuštanja epidemioloških mjera je povećao potražnju za modnim artiklima, kao i za predmetima povezanim s putovanjem i razonodom.

Događa li se isto u Hrvatskoj?

Hrvatska je zemlja u kojoj su ljudi počeli tek sada obnavljati svoje ormare, i to s više modnih predmeta. Prema internim podacima GLAMI.hr modne tražilice, od početka ljeta, narudžbe i pretraživanja su porasli za više od 100%. Trenutno najtraženije među Hrvaticama su visoke potpetice s porastom od 104% i torbe s porastom od 147%. Impresivno je i to da su dječji kupaći kostimi zabilježili rast od 175% u odnosu na lipanj 2020. godine, a neočekivani porast prodaje čizama od 533% dovodi do zaključka da se većina ljudi želi pripremiti za nadolazeću zimsku sezonu i uštediti prilikom ljetnih popusta.

Hrvati nisu kupovali ljetnu odjeću unaprijed

Čini se da su oprez i financijska nesigurnost i dalje utjecajan faktor prilikom kupnje i donošenja odluka tijekom obnove ljetne garderobe. U odnosu na svibanj, u lipnju su Hrvati više trošili na ljetne artikle poput kupaćih kostima, natikača i šešira. Prodaja kupaćih kostima zabilježila je skok od 183%, a sada nam jedino preostaje vidjeti što će donijeti ostatak ljetnih popusta i hoće li zimske čizme ostati najtraženije na ovoj jedinstvenoj modnoj tražilici.

Bilo da se želite pripremiti za zimu ili obnoviti ljetnu garderobu, svoje omiljene artikle možete pronaći na GLAMI.hr. Ako i niste sigurni gdje bi pronašli ono što vam se sviđa, opcija Vizualnog pretraživanja spašava stvar jer možete vrlo jednostavno potražiti omiljene modne komade uz pomoć fotografije.

O modnoj tražilici GLAMI

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, lansirala je GLAMI.hr u 2019. godini i od tada ima za cilj postati prvi korak svakog potrošača u Hrvatskoj koji odluči kupovati modne artikle putem interneta. S misijom da postane najveći modni katalog, okupljajući na jednom mjestu tisuće brendova koje svatko može istražiti, GLAMI.hr pomaže e-trgovinama da dosegnu novu publiku i nove kupce. Na GLAMI.hr se može pronaći više od 587.000 proizvoda i 5.200 brendova iz više od 70 e-trgovina poput Ecipele, Factcool i About You.

Globalno, GLAMI surađuje s više od 3.500 e-trgovina te nudi više od 11 milijuna modnih artikala i 25 tisuća različitih brendova iz različitih dijelova svijeta, korisnicima u više od 17 zemalja. Platforma je pokrenuta u listopadu 2013. godine u Češkoj, a tijekom 7 godina poslovanje se proširilo i u druge zemlje poput Hrvatske, Njemačke, Francuske, Rusije, Slovačke, Rumunjske, Mađarske, Grčke, Turske, Bugarske, Slovenije, Brazila, Španjolske, Latvije, Litve i Estonije, s planom dodavanja još zemalja na ovaj popis u budućnosti.

Modna tražilica GLAMI.hr je dostupna i putem mobilne aplikacije koja je kompatibilna s IOS i Android uređajima.

FotoPR
ModaTrendoviZnate li koji su modni komadi najtraženiji tijekom ljeta?

Facebook

99,687FanovaLajkaj