adidas i Beyoncé najavili su partnerstvo koje ima za cilj inspirirati i osnaživati sljedeću generaciju kreatora, kroz sport poticati na pozitivne promjene u svijetu i identificirati nove poslovne prilike.
Suradnja će rezultirati predstavljanjem inovativnih linija odjeće koje će obuhvaćati širok spektar od sport performance do lifestyle kolekcija kao i jedinstven program s fokusom na osnaživanje i motiviranje nove generacije sportaša, kreatora i vođa.
“Ovo je suradnja mog života,” izjavila je Beyoncé. “adidas odlično uspijeva pomicati granice kreativnosti. Zajedno dijelimo filozofiju koja stavlja kreativnost, rast i odgovornost prema društvu na prvo mjesto u poslovanju. Radujem se ponovnom lansiranju i širenju Ivy Park kolekcije na globalnoj razini.”
Suradnjom obje strane potvrđuju svoje čvrste stavove o važnosti žena na vodećim pozicijama, ženama koje su snažne i koje same kreiraju svoj život. Ovim potezom Beyoncé nastavlja graditi svoj status snažne žene kao jedna od prvih Afroamerikanki koja u potpunom vlasništvu ima brend casual sportske odjeće.
“Kao sportski brend adidas pomiče granice kreativnosti svojim otvorenim pristupom za nove ideje. Beyoncé je modna ikona, ali i snažna liderica u poslovnom svijetu pa zajedno možemo potaknuti promjene i osnažiti novu generaciju kreatora”, izjavio je Eric Liedtke, Executive Board Member – Global Brands za adidas.