Nova DeLight kolekcija donosi prekrasne svevremenske komade

U prekrasnom ambijentu baroknog dvorca obitelji Oršić, današnjeg Muzeja seljačkih buna, ispred objektiva Matee Smolčić Senčar, kao zaštitno lice nove kampanje brenda DeLight našla se filmska i televizijska diva, Sanja Vejnović zajedno s kćekom Martom Evom.

Sanja, poznata po mnogim televizijskim i filmskim ulogama i bezvremenskoj ljepoti, prvi put je zaštitno lice modnog brenda i to u najljepšem mogućem društvu. 20-godišnja Marta Eva Mećava, samosvjesna je mlada žena koja nije željela ići stopama slavne majke te se skrivala od svjetla reflektora. Majčina ljubav prema DeLightu kao i njezina ljubav prema lijepoj odjeći, nagnali su je da promijeni mišljenje i stane ispred objektiva.

„Sanja je od samih početaka prepoznala naš brend, trud, rad i ljubav koji pretačemo u dizajn i izradu svakog komada. Zajedno s drugih 11 predivnih žena u prošloj kampanji je rekla zašto voli DeLight, a u ovoj kampanji Marta Eva i Sanja pokazale su kako isti odjevni komad mogu nositi žene različitih generacija, stilova i modnih preferencija. DeLight se pokazao kao bezvremenski brend koji pristaje svim generacijama. Crni kaput od vune i kašmira ili odijelo sa šljokicama izvrsno odijeva i ženu u šestom desetljeću života, kao i mladu studenticu. Neizmjerno sam ponosan na ovu kampanju jer smo s njom pokazali ono što tvrdimo od prvih dana – DeLight stvara bezvremenske, vrhunske komade za sve generacije i sve tipove žena koje se se u njima osjećaju kao da su odjenule drugu kožu.“ – objasnio je odabir zaštitnog lica Ivan Friščić.

Dvije godine nakon osnivanja brenda, DeLight se nametnuo kao prvi i neizostavan izbor kada su u pitanju kaputi i odijela koja su već stekla kultni status, bilo da je riječ o klasičnim poslovnim odijelima ili o glamuroznim, večernjim sa šljokicama. Krojevi iz kolekcije laskaju svakom tipu i građi tijela, a u redovnoj ponudi se nalaze odijela i kaputi do veličine 44 ili 46, dok se po narudžbi izrađuju i veće veličine. U prvom planu je funkcionalnost samih komada, posebno kaputa koji su izrađeni od kašmira, vune, angore, alpake, koji griju i na najnižim temperaturama. Vječni karirani i pepita uzorci pružaju dozu razigranosti poslovnim komadima, a svečane haljine izrađene od pamučne čipke zasigurno će biti zvijezde nadolazećih blagdanskih proslava.

„U proteklih nekoliko godina Marta i ja smo dobivale slične ponude, ali ona ih je sve redom odbila. Međutim, kako proteklih godina nosim DeLight, počela je primjećivati lijepe, vrhunski izrađene komade u mom ormaru i ponekad ih je znala posuditi. Kako je s vremenom počela i na Instagramu pratiti DeLight i oduševljavati se sve više njihovim radom, ovu je ponudu prihvatila s oduševljenjem. Ja sam neizmjerno sretna jer je kao mlada žena uvidjela razliku između vrhunskih odjevnih komada i onih koji se nude na svakom koraku i sama shvaća da sreća nije pun ormar, nego jedan pažljivo odabran, vrhunski komad u kojem se osjećaš sigurno, moćno i sretno. Jako mi je drago ako sam i ja svojim vlastitim odabirom DeLight komada utjecala na nju.“– komentirala je Sanja Vejnović ovu vezu i ljubav između nje i modnog brenda DeLight.

 

ModaModa vijestiNova DeLight kolekcija donosi prekrasne svevremenske komade

Joolz predstavlja svoja najnovija kolica inspirirana iskustvima tisuće roditelja

Joolz, svjetski najbrže rastući brand premium dječjih kolica, predstavio je najnoviju generaciju kolica - Joolz Hub2. Jedinstvena, kompaktna kolica koja besprijekorno kombiniraju najbolju udobnost...

Facebook

99,687FanovaLajkaj