KLISAB, prominentni hrvatski brend nove generacije, predstavlja kampanju za LJETO20. Serija fotografija snimljena na obroncima Parka prirode Žumberak postavlja pastoralu za kulisu novom dizajnu Tomislava Kliškinića i Marka Šabarića, ideja koju je prepoznala i podržala Turistička zajednica Zagrebačke županije.
KLISAB LJETO20 razvija kontinuitet estetike brenda kojeg obilježava ishodište u klasici i minimalizmu, preinačenima tako da čine suvremena dizajnerska rješenja. Dizajneri još jednom na prepoznatljiv način pročišćenost i minimalizam suprostavljaju maksimalizamu pojedinih elemenata, a ovog puta to su volumen siluete, predimenzionirani rukavi i uzorak tekstila.
KLISAB kolekciju za ljeto pred nama dominantno obilježava tie dye tehnika manipuliranja materijalom. Pamučni popelini, keperi i viskoze ručno su tretirani za kreiranje uzoraka, zbog čega svaki pojedini odjevni predmet iz ove kolekcije izlazi kao neponovljiv. Dizajn tekstila KLISAB sada neupitno potvrđuje za snagu brenda, pridodavši tie dye već prepoznatoj patchwork tehnici. Nova KLISAB ljetna odijela, haljine, košulje, tunike i majice zadržavaju karakter autentične i dominantne odjeće, kao i dodatci kojima dizajneri dovršavaju lookove. #KLISABzaGhetaldus naočale ili KLISAB kožne torbe koje su u ovoj kolekciji dobile i mini, torba-ogrlica inačicu, dio su KLISAB brenda koje je modna publika već prepoznala, a lookovi ove kampanje stilizirani su cipelama brenda Z_ Code_Z.
Fotografije potpisuje Petra Mrša uz tim kojeg čine Petra Sever za Estée Lauder (MUA), Ante Pažanin (kosa), Hana Matić (asistentica stilista), modeli Mia M. i Iva M. iz agencije Talia Model i Nikola Beban (produkcija).