Dizajnerica Kristina Burja pionirka je održive mode na našim prostorima i godinama zagovara ekološki pristup koji je primijećen i na svjetskoj modnoj sceni. Kao dio internacionalnog projekta Green Fashion Weeka, koji je pod pokroviteljstvom UN-a, već osam godina predstavlja Hrvatsku i kroz svoj rad pokazuje put koji treba birati koristeći tehnološki napredna i ekološka rješenja koja idu uz bok vrhunskog dizajna.
”Danas je napokon svima jasno da je proizvodnja pamuka jedan od najvećih zagađivača i potrošača prirodnih resursa, dok je primjerice tkanina dobivena recikliranjem plastike u potpunosti održiva. Recikliranjem ambalaže dobivamo vlakno za tkaninu koja je ugodna i nosiva, a na kraju priče, znamo da smo pridonijeli očuvanju naše planete“, govori Kristina Burja o svojoj kolekciji BLACK. Već smo imali prilike vidjeti crni kombinezon iz nove BLACK kolekcije koji je premijerno nosila Franka Batelić ispod 3D printanog korzeta koji potpisuje Jasenka Tudor Bevanda, a ovu capsule kolekciju, izrađenu od tkanine nastale reciklažom pet boca, još sačinjavaju haljine jednostavnog kroja s neočekivanim izrezima, bodiji i hlače koji su baza za ovosezonski ormar fashionistica, što je bila primarna ideja prvog dijela kolekcije. Kristina je ovom kolekcijom simbolično pokazala kako zbrinjavanje otpada može biti ‘fashion’, pogotovo onog plastičnog koji je velika prijetnja našem okolišu i zdravlju zbog svoje nerazgradivosti.
Laskavi krojevi s hrabrim bljeskom boja drugi su dio kolekcije koja gazi tanku granicu između modne odvažnosti i drskosti, između doslovnog kostima i pametne modne reference. Drugim riječima, žena s posebnom snagom karaktera nosit će kolekciju LUĆANA koja je i inspirirana mladom Lućanom Mirko, predstavnicom nove generacije koja promišlja o modi.
Kristina Burja je ponovo dala prioritet održivosti , ali s drugačijom porukom. Dizajnerica se neizbježno suočava s kompromisima oko kroja i materijala kako bi ispoštovala održive standarde. Ovu kolekciju karakterizira limitiranost i multifunkcionalnost sa svrhom ne gomilanja zaliha. Uloženim trudom i uz više sati rada dobivena je nova vrijednost, odjeća koja će nekoga usrećiti, baš poput sunca nakon kišnog jutra u Milanu.
„Moda je zabavna. Naš stil i ukus za odjeću mijenja se s vremenom i to nas vuče da istražujemo. Naši modni odabiri često potaknu razgovor s drugima ili komentare na društvenim mrežama. Mlađe generacije nam pokazuju put, oni pametno koriste modu jer snažno odražava ono što oni jesu i jednostavan je način za povezivanje s drugima. Za istinske zaljubljenike u modu ne postoji strah od neuspjeha ako eksperimentiraju, a taj moto živi i naša Lućana Mirko koja je i zaštitno lice kampanje.”- zaključuje Kristina Burja koja će vam bez zadrške poručiti da je vrijeme da se počnete odijevati za sebe i odmaknete se od onoga što drugi ljudi misle. Budite svoje. Riskirajte.