Krojevi inspirirani 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća u novoj kolekciji brenda DeLight

Prva asocijacija kada se spomene jug Francuske onaj je poznati „Joie de vivre“ stil života. Dizajnerskom dvojcu DeLight upravo je taj osjećaj uživanja i lakoće življenja bio nit vodilja prilikom kreiranja nove kolekcije za proljeće 2018. godine.

Ivan Friščić i Željka Molnar pri tome nikako ne zaboravljaju DeLight ženu za koju kreiraju i stvaraju svoje kolekcije – ženstvena, sofisticirana, beskompromisna kada je kvaliteta materijala u pitanju, stalno u pokretu, ali i ženu koja voli život i uživa u njemu punim plućima. Sve te odlike krase iznimno talentiranu i ženstvenu Taru Rosandić koja se nametnula kao logičan izbor za zaštitno lice nove kampanje.

„Izrazito sam sretna što mi se pružila prilika podržati ovaj mladi kreativni tim i s iskrenom radošću sam prihvatila Ivanov poziv da budem zaštitno lice nove kampanje. Lako je predstavljati brand u koji vjeruješ i drago mi je što za DeLight to doista mogu reći.

Okružena zelenilom prekrasne Punta Skale u Falkensteiner Hotel & Spa Iadera, koji kao i svaka haljina ili odijelo ove prekrasne kolekcije odiše luksuzom, ali i lepršavošću, neopisivo sam uživala i nadam se vjerodostojno prenijela taj „Joie de vivre“ koji su DeLight čarobnjaci željeli prikazati.“ – izjavila je Tara Rosandić.

Lepršave haljine s floralnim uzorcima izrađene od najfinije svile, mala crna haljina s upadljivim detaljima na rukavima i neobična haljina–plašt fantastičan su odabir, kako za dnevne poslovne obaveze, tako i za opuštene morske večeri. Naravno, točka na i svake DeLight kolekcije je i power suit, ovaj put u floralnoj izvedbi koja ostavlja bez daha.

Krojevi su inspirirani 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća, ali s modernim elementima prilagođenim suvremenoj ženi. Kolekcija odiše ženstvenošću i naglašava obline, a svilene haljine glamurom i luksuzom koji si žene mogu priuštiti.

Šeširi koje nosi Tara rad su obrtničke obitelji Kobali i prvi je to korak u smjeru povezivanja DeLighta s ostalim hrvatskim brendovima, što je ovom mladom dizajnerskom dvojcu cilj.

Foto: Matea Smolčić Senčar

ModaModa vijestiKrojevi inspirirani 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća u novoj kolekciji brenda...

Facebook

99,687FanovaLajkaj